Da har litt mer blitt gjort
Var en tur hos HF 15.08 og monterte litt stæsj
FM Swaybar kit
FM fjærer
IL shortshift for 6-trinns.
Som dere fleste vet hadde jeg Eibach fjærer og originale Sport krengningshemmere.
Dette ble brått en heeelt annen bil å kjøre med FM delene.
1. Den ble høyere (Eibach var håpløst på ujevn vei, slo nedi for et godt ord)
2. Giringa ble noe helt latterlig mer presis og utrolig mer tight.
3. Nå ligger den FLATT og oppleves mye mer balansert og kontrollert selv også på rett frem kjøring.
(Men på svingete vei var det nå brått MEGET morsomt å kjøre).
Hadde dama med på mekkedagen, og ble imponert at hun holdt ut

Hun merket kjempestor forskjell tom. hu også.
Kjørte fra Lillestrøm ned over Flateby/Elvestadkrysset/Mosseporten/Sarpsborg.
For de som ikke er så kjent på den strekningen, så er det myyye 80 sone med skikkelig svingete veier. Perfekt test for å se forskjellen fra forrige oppsettet
Har også mottatt Redline MT90 og 75w90, så da blir det nok en tur på Mazda snart for bytte av alle oljer og oljefilter.
Fikk vaska bilen idag (Lørdag 16.08.), begynte å gjøre klart ca. 0730, var ferdig rett over 08. (seriøst kjipt å våkne før 7 og være lys våken).
HF klagde så fælt på at felgene var møkkete, så jeg måtte nesten ta hele bilen et tak. (Ja HF, felgene også

).
Kjedet meg litt mer på lørdagsmorgenen, så når bilen var tørr, var det frem med Meguiars claybar og quik-detailer + mikrofiberklut.
De som sier dette ikke fungerer, har ikke prøvd det

Helt utrolig mye møkk som ble dratt ut av lakken.
Retter også en stor takk til HF, som definitivt vet hva han driver på med

Pirk er mellomnavnet hans tror jeg, hehehe
-n