Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Merk at dette gjelder min personlige mening, å ikke noe annet. Respekterer fullt ut folk som har andre meninger.
Liker ikke: Org. felger, bagasje stativ, krom ditt å krom datt, TAN(karamell) interiør.
Liker: Clean look som jeg mener er*: senket, skikkelig felger, enkelt interiør. Org. lippe osv er kult. Men er ikke glad i STORE absurde styling fangere av type gigantisk.
Mazda MX-5 05 sølv NBFL 1,8 Sport.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
glaibilenmin wrote:medregna all støydemping asfalt dritt å lort å fuktighet så har ej vel pelma rundt 50-60kg utav bilen
Jeg spurte om teppene !
Men siden du kjører rundt med masse vann i bilen, så blir jo saken en annen
Asfalt og støydemping er jo ikke der orginalt, det er jo "ettermontert".
Dritt og lort, kjører ikke jeg rundt med heller.
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
asflat og tykke skummatten som ligger under teppet i dørken og oppetter bakveggen og hattehylla e orginal jo. er ikke mye asfalt da. bare i hovedsak i bagasjerommet.
ganske mye sand som var trekt veldig langt nedi teppe som ikke kommer ut ved støvsuging osv. Skal jo og sies at det er jo ufattelig praktisk og veldi greit på den måten at får jo passa veldi godt på stålet nedi der også.
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
HF-mx5T wrote: kan jo tillogmed hende mye av greiene er av rent praktiske årsaker. vektletting, slippe å vaske felga for bremsestøv hver annen dag den er i bruk, osv.
F.eks å male spylertank og ekspansjonstank slik at man må peile for å finne ut nivået.
Bare innrømm det.
Masse jåleri ....
("Å giid ! Det er kommet bremsestøv på felgene mine ... nå må jeg vaske igjenn ...." )
Erik
er uproblematisk med nivået(gårfaktisk ann å maskere en liten stripe vettu) er klart det er litt jåleri inne i bildet.. skal jo se ryddig ut selv om det er en tullete wannabe hardcore bil i dine øyne.. spylevæsketank harjeg ikke laget enda, men kommer ikke til å bry meg om no nivåmåler liksom.. ang vektletting, så har det no for seg.. vekt er fyy .. bilen min veide 910 kilo kjøreklar med bur osv. en senere modell med masse stash veier betydelig mer, og tro meg, den forskjellen er meget merkbar.. hva var det arild fant ut.. jeg kosta han 2 sek på autoslalom, det er snaue 80 kilo vektforskjell.. på en middels trimma bil..
Sort felger er tøft det, men er personlig ikke no fan av juksekarbon Men tydelig at hardcore-looken er en trend her for tiden
Sett på Rota eller XXR-felger?