Page 2 of 2

Posted: 11 Dec 2008, 21:59
by coward16
rundt 7000, men vil se den først, og må vite om den har varmetråder, og hvis den er uorginal er det fin og teste om passformen er fin. men kristiansand passer veldig bra.

Posted: 11 Dec 2008, 23:32
by Steinar
Hvor mye for en gullfarget hardtop?
Tja, så billig så mulig selvfølgelig.
Avhengig av tilstand osv., må være en orginal NB med varmetråder.
6000-8000 kan muligens være et passende beløp.

Steinar

Posted: 19 Dec 2008, 20:16
by kodvaag
Pga stor rift etter hardtoper (naturlig, det er vinter) så fikk jeg bare tak i en.

Den er SU classic red, har original isolasjon og varmetråder, noen små avskallinger i lakken foran (vært lagret på høykant)

Dessuten er Euro kursen mildt sagt IKKE gunstig for tiden.

Selges til førstemann som kommer å henter den med 8.000,- kontant, ellers så kan jeg ha den selv, og selge den billigere til våren.

13 km vest for Kristiansand...

Posted: 11 Jan 2009, 12:17
by kodvaag
I går kveld først fikk jeg meg en skikkelig kjøretur med hardtop, ca 60 km tur.

Det blir liksom en annen bil, en "kjapp" coupe. Selv om jeg har et par ekstra stag i understellet, så merker jeg godt at bilen blir mer vridningsstabil i chassiet, og dermed mer komfortabel.

Etter å ha kjørt mye med ESP, 4-trekk, sterk dieselmotor (174hk/400nm) og gode dekk så glemmer man hvordan man kjører Miata.

Våt vei, nedslitte piggfrie dekk, ut av rundkjøring, inn med gassen, oi oi oi, der kom hekken fullstendig uventet, slippe gassen, styre i mot, der kommer kontraen, styre forsiktig i mot den også, puh, bilen rettet seg opp... inn med gassen igjen og ut i akselerasjonsfeltet til 4 felts motorvei. 8)
Godt ingen så meg, for den slengen var så brei at jeg brukte fullt rattutslag for å rette opp.

Han som ville kjøpe hardtopen ("Gerrard") har ikke latt høre fra seg som avtalt. (Han skulle komme igår) Så da er den vel til salgs enda. :D