Og så skjedde det da... f*** as
Moderator: Styremedlemmer
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Status: Offline
typisk den ene dagen den er ute av garasjen også da.. garantert noen jævler som gjorde dette as..... men gåre lenge før døra mi ruster eller? vet ikke om det er helt gjennom til metallet, det ser ikke sånn ut egnetlig.
O:'01 Yamaha R1 1000cc
O:'00 BMW 318CiA 1.8
X:'99 MX5 1.6 Kompressor
X:'97 MX5 1.6 Turbo
O:'00 BMW 318CiA 1.8
X:'99 MX5 1.6 Kompressor
X:'97 MX5 1.6 Turbo
Hadde ikke turt og ta sjansen på å vente. kjøp iallefall litt grunning og lakk. og bra fiks det temporært. dersom det er bart metall begynner dette og ruste på noen få dager bare.SweetMX5 wrote:typisk den ene dagen den er ute av garasjen også da.. garantert noen jævler som gjorde dette as..... men gåre lenge før døra mi ruster eller? vet ikke om det er helt gjennom til metallet, det ser ikke sånn ut egnetlig.
1999 10th Anniversary 3162/7500
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Status: Offline
Er redd jeg hadde fått et forklaringsproblem overfor politiet dersom jeg hadde tatt noen på fersken i å gjøre herverk på bilen min. Jeg kan i alle fall garanetere at skadene på bilen min ikke hadde stått i forhold til skadene på tennene til den jeg hadde fakka. Vil ikke påstå at det er noe galt i det. Alle vet jo at de aldri kommer til å erstatte noe likevel. Noen burde funnet opp et 360 graders kamera til å bruke i bilen. Så kunne man fått bilder/film av slikt og kansje funnet ut hvem som var ansvarlig i forskjellige saker.
Synd med bilen din Sweet. Om du rundjuler en herverker, gråter nok ikke det norske folk av det.
Å ikke respektere andres eiendeler er nok med på å skape krig i verden ja.
Synd med bilen din Sweet. Om du rundjuler en herverker, gråter nok ikke det norske folk av det.
Å ikke respektere andres eiendeler er nok med på å skape krig i verden ja.
Bil #1: Seat Leon4 20VT
Selges: Smart ForTwo Passion
Solgt: 10th Anniversary Edition (#2690)
Selges: Smart ForTwo Passion
Solgt: 10th Anniversary Edition (#2690)