seter

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

glaibilenmin
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 413
Status: Offline

Post by glaibilenmin »

dette var på arnesen antirust fremmerholen i ålesund
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers

Prosjekt 96 brg 1,8 mx5

90'Classic red. R.I.P

Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
mojo-91
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 267

Post by mojo-91 »

Setetrekkene fra crazyred har meget høy kvalitet og har ekstra foring med tynn skumgummi på innsiden. Prisen er $545 pluss transport og norsk mva (som jeg slapp å betale :lol: )
Mine setetrekk er svarte duocolor trekk, (type-3 med brodert Miatalogo) Siden interiøret mitt er svart hadde jeg ganske mange alternativer å velge mellom som andrefarge til setene. Jeg husker ikke nøyaktig hva fargen på sete og rygg heter. Tror det var "teak" eller "beige. De som har originale beige skinnseter, som ønsker å bytte disse, bør velge fargen som heter "tan" i fargekartet. Den skal være tilnærmet samme farge som det originale. Tøft med svart sete og rygg til disse :P (Har hentet dette bildet fra www.gomiata.com
Image
Stig
1000 RPM
1000 RPM

Post by Stig »

Det var stilig ja! Akurat en slik farge-kombinasjon med tan og svart jeg kan tenke meg på min.
X - Miata 93 mod, Classic Red, C package, Beige skinn, Svart stayfast top, Gule koni med koni senkefjærer, Racing Beat type 2 front.
Post Reply