Test av R dekk på MX-5
Moderator: Styremedlemmer
Liten advarsel om 888. Selv lette biler har problemer med at de har blitt tyggis etter 5 minutter hard kjøring på go kart banen her i Stavanger området. De har kjempegrep til å begynne med, men blir for varme etterhvert. Vil tro at dette er annerledes på større baner som Rudskogen og Våler hvor ikke svingene kommer like tett. Yokohama Advan 048 tåler mer juling.
13' Subaru BRZ
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 04' Mazdaspeed, T. Grey
x - 93' Classic red
Medlemsnr: 563
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 04' Mazdaspeed, T. Grey
x - 93' Classic red
Medlemsnr: 563
Høres rart ut da flere her inne har veldig god erfaring med R888 over flere år. Og med masse effekt i bakken.BAE wrote:Liten advarsel om 888. Selv lette biler har problemer med at de har blitt tyggis etter 5 minutter hard kjøring på go kart banen her i Stavanger området. De har kjempegrep til å begynne med, men blir for varme etterhvert. Vil tro at dette er annerledes på større baner som Rudskogen og Våler hvor ikke svingene kommer like tett. Yokohama Advan 048 tåler mer juling.
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
har ikke no problem med å tro på det, jeg har klart å få r888 til å fade på bane her og (rudskogen) med enda tettere svinger osv kan jeg tror på at det blir varmt etterhvert. selv med lite effekt.. revebanen er jo skikkelig mikkemus bane. som autoslalom, bare at man får kjøre mer enn 3 minutter hver dag.
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
''objects in mirror appear to be slow''
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
- Status: Offline
da er R888888888888888,8 bestilt. bare venter på en telefon fra Morten ved Bilprodukter. husker pokkern ikke hva det kom på, men kommer tilbake med det.
tror det meste av dekk får litt varmesjokk på Rudskogen.
noen som gidder å sette opp en tredwear tabell kanskje?
Kumho Ecsta V710 har 30, Hankook Ventus R-S2 Z212 har 200. f.eks.
tror det meste av dekk får litt varmesjokk på Rudskogen.
noen som gidder å sette opp en tredwear tabell kanskje?
Kumho Ecsta V710 har 30, Hankook Ventus R-S2 Z212 har 200. f.eks.
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
mener Anullførtiåtte har 80
Men treadwear har ikke alt å si, dekka jeg kjører på nå har 300 og de smelta som f*** etter 7-8 runder på tørra (oppdaga blemmer)
Men treadwear har ikke alt å si, dekka jeg kjører på nå har 300 og de smelta som f*** etter 7-8 runder på tørra (oppdaga blemmer)
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
- DrHolm
- 7200 RPM
nei, det er ikke et R-dekk...
MEN.. Hankook lanserte det nye R-S3 dekket rett føre SCCA fristen i US of A i år.

er et dekk jeg håper kommer over dammen en gang.
mer info:
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... entus+R-S3
MEN.. Hankook lanserte det nye R-S3 dekket rett føre SCCA fristen i US of A i år.

er et dekk jeg håper kommer over dammen en gang.

mer info:
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... entus+R-S3
- DrHolm
- 7200 RPM
hvem av gummiblandingene?TurboLag wrote:mener Anullførtiåtte har 80
http://www.etyres.co.uk/tyre-tests
Er ikke greit å bestemme seg, men jeg skal ha et sett dekk før ferien
Er ikke greit å bestemme seg, men jeg skal ha et sett dekk før ferien

Sort MX5 Miata NA 1,8 -94 med C-pakke
BMW 520i -2000
BMW 520i -2000