Nå har det jo gått laaangt over et halv år siden sist jeg byttet understell, så da var jo tida moden igjen tenkte jeg...
-Og i dag skal vi ta for oss "originalunderstellet..."
Rødmerka fjærer foran...
Og blåmerka bak....

Altså tilbake til originalt...
Og mens jeg holdt på, så fant jeg til min store overraskelse ut at bremseklossene på høyresiden bak ikke var av det friske slaget...

Så da ble det bytte av klosser og smøring av kalipere samtidig.
Venstre kaliper bak hadde problemer med autoadjuster'n inni, (den hadde demontert seg selv), så den måtte jeg fikse og få på plass igjen...
Årsaken til dette spektakulære inngrepet er ganske enkelt at dette er helårs arbeidsbilen min,
samt at ungene snart skal begynne å øvelseskjøre....
-Eibach'ene som nå har vært på siste halvår, ble for tøfft å kjøre til daglig sammen med Bilsteindemperne....
Utseendet var det ingenting å si på med det understellet jeg hadde.....
-Men nå har jeg altså bygd meg en SUV...

Jada, har bare jekka ned og ikke kjørt en mm enda...
Regner jo med at den ramler litt ned etterhvert, men du verden så behagelig å kjøre på dårlig brøyta vinterveger...

-Så får vi se da, om det går langt tid før det kommer på noen andre fjærer igjen, som gir litt mere
kjørehøyde enn Eibach'ene.... Ebay kåilåversene jeg mekka, var helt geniale i så henseende...
Mye mulig jeg selger disse sammen med TÜV papirene...
