Re: Sunnmørsk NA
Posted: 31 Mar 2019, 15:48
100% økning! Innafor det altso 
Ser eg har gløymt å nevne bremseslipinga. Nevnet tidligare svak bremse pga koking av klossa og skive, så gjekk naturligvis laus på bremseskivene med vinkelslipar. Bakskivene har eg kunn fått tatt utsida på, mens framme klarte eg både inne og utsida ved å bende vekk bremseskioldet.
Merka det sat litt langt inne å demontere spacer, kaliper og klossa, så då tok eg det eg rakk uten demonterig.
Hadde ei lita arbeidsullykke også, då eg brukar ein gammal 4" vinkelslipar. Brytaren har ein tendens til å vær lett å skru på, men vanskli å skru av. I tilleg har eg demontert skjoldet også, for skjold er for feigingar. Klarte sjølvsagt å gleppe sliparen når eg med eit uhell skrudde den på. Mi SPLITTER NYE LEDLENSER HAUDLYKT som låg like ved vikla seg inn i sliparen og vart G-kraft demontert mot henda mine når eg febrilsk prøvde å fange vinkelsliparen. Eit par sekund seinare tok eg ut kontakta. RIP LEDLENSER
Pussa godt og vaska med bremserens, og no er bremsene nesten like god som før. Dvs, høgre framhjul låser først ved hard oppbremsing. Trur eg ska prøve å flushe bremseveska, for har ein mistanke om at den kokte litt.
EDIT: har fønne radiator vifte problemet mitt, som eg tidligare trudde eg hadde fiksa. Vifta startar, men kun ifrå enkelte posisjonar. Så om eg treng kjøling, så må eg berre gå fram og gi den eit lite skubb, då går ho fint.
Dette er vel ei unnskyldning for å oppgradere til aluminiums radiator? Nokon som har trua på dette?
https://www.ebay.com/itm/90-97-Mazda-Mi ... SwQfRcRjw-

Ser eg har gløymt å nevne bremseslipinga. Nevnet tidligare svak bremse pga koking av klossa og skive, så gjekk naturligvis laus på bremseskivene med vinkelslipar. Bakskivene har eg kunn fått tatt utsida på, mens framme klarte eg både inne og utsida ved å bende vekk bremseskioldet.
Merka det sat litt langt inne å demontere spacer, kaliper og klossa, så då tok eg det eg rakk uten demonterig.
Hadde ei lita arbeidsullykke også, då eg brukar ein gammal 4" vinkelslipar. Brytaren har ein tendens til å vær lett å skru på, men vanskli å skru av. I tilleg har eg demontert skjoldet også, for skjold er for feigingar. Klarte sjølvsagt å gleppe sliparen når eg med eit uhell skrudde den på. Mi SPLITTER NYE LEDLENSER HAUDLYKT som låg like ved vikla seg inn i sliparen og vart G-kraft demontert mot henda mine når eg febrilsk prøvde å fange vinkelsliparen. Eit par sekund seinare tok eg ut kontakta. RIP LEDLENSER
Pussa godt og vaska med bremserens, og no er bremsene nesten like god som før. Dvs, høgre framhjul låser først ved hard oppbremsing. Trur eg ska prøve å flushe bremseveska, for har ein mistanke om at den kokte litt.
EDIT: har fønne radiator vifte problemet mitt, som eg tidligare trudde eg hadde fiksa. Vifta startar, men kun ifrå enkelte posisjonar. Så om eg treng kjøling, så må eg berre gå fram og gi den eit lite skubb, då går ho fint.
Dette er vel ei unnskyldning for å oppgradere til aluminiums radiator? Nokon som har trua på dette?
https://www.ebay.com/itm/90-97-Mazda-Mi ... SwQfRcRjw-