Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hmm...
Her var det pluttselig 2 sider aerodynamikk midt i Nope sin tråd og meninger om det panseret er bra eller ikke, men i bunn og grunn er vel det viktigste at hvis han blir fornøyd, så har det jo gjort jobben sin.....
Det var nå bare min mening...
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
Agility wrote:Hmm...
Her var det pluttselig 2 sider aerodynamikk midt i Nope sin tråd og meninger om det panseret er bra eller ikke, men i bunn og grunn er vel det viktigste at hvis han blir fornøyd, så har det jo gjort jobben sin.....
Ser uansett ut som det tar vinter votter pelsfrakk etc. før panseret overhodet er klart til levering
Og om jeg ikke liker utseendet, så er det nok ikke noe problem å selge det til noen andre på forumet evt. gatebilmiljøet.
Forøvrig er det ikke sikkert at jeg kjøper panseret heller, har kun låst meg til $10 som ble betalt for at panseret skulle bli noe av.
Agility wrote:Hmm...
Ser uansett ut som det tar vinter votter pelsfrakk etc. før panseret overhodet er klart til levering
Og om jeg ikke liker utseendet, så er det nok ikke noe problem å selge det til noen andre på forumet evt. gatebilmiljøet.
Forøvrig er det ikke sikkert at jeg kjøper panseret heller, har kun låst meg til $10 som ble betalt for at panseret skulle bli noe av.
-n
Nå hadde panserne kommet til Usa, og ser igrunn bra ut i CF.
Men vi får se hva det blir til
Du forklarte det i teksten du la til bildene. Var den regnbeskyttelsen som var skrudd fast i underkant
Og som du sier selv. Litt usikker, men dritkult å ha noe som ingen andre har. Og bare for å sjokkere litt og gå mot alle kun fordi en kan hehe
Men hadde vært seriøst mye bedre å få sett det in real life før en bestemmer seg. Men en flytur over dammen kan fort bli litt dyrere enn bare å handle inn et panser for å få det hjem og teste
AOB wrote:Hva blir tot pris på dette ink alt itl deg på døren? Synes det var kult jeg da....
Det gjenstår å se.
Frakt er nok det som kommer til å smokke på en haug på prisen.
For oss som er med på group buy, så er det $200 for glassfiber, og $300 for karbonfiber (overlay på glassfiber).
Frakt har jeg fått pris på rundt $400 flyfrakt, levert på døra hjemme.
Rundt 5000,- levert regner jeg med.
Har avtalt å betale panseret først, også betale frakt litt senere når det passer bedre å montere etc.
AOB wrote:Hva blir tot pris på dette ink alt itl deg på døren? Synes det var kult jeg da....
Det gjenstår å se.
Frakt er nok det som kommer til å smokke på en haug på prisen.
For oss som er med på group buy, så er det $200 for glassfiber, og $300 for karbonfiber (overlay på glassfiber).
Frakt har jeg fått pris på rundt $400 flyfrakt, levert på døra hjemme.
Rundt 5000,- levert regner jeg med.
Har avtalt å betale panseret først, også betale frakt litt senere når det passer bedre å montere etc.
Menmen, time vil sjå
-n
Er hyggelige priser på selve panseret ja, men frakta suger litt. Sjekket pris på Jetcarrier? Du bor jo ikke så himla langt unna lageret deres
Med CF så slipper en jo å lakke panseret da, men da må en jo ha CF bakluke også