Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilder
Moderator: Styremedlemmer
- Vegard
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 0
- Status: Offline
Morsomt at det faller i smak hos noen hvertfall
Felgene er Compomotive ML. De er bestilt fra hovedimportør i Norge; Kollevold, som holder til i Lier (rett ved Oslo og Drammen)

Litt vel mye... Skal veie de nu, men veit de veier endel. Får satse på noen lettere felger neste gang det blir felger. Er ikke så mye å velge i den dimmen, uten at man går opp i 15000++ hvis man skal ha lette.AJF wrote:"Nais", utrolig fete felger! Vet du hva de veier?
Felgene er Compomotive ML. De er bestilt fra hovedimportør i Norge; Kollevold, som holder til i Lier (rett ved Oslo og Drammen)
- Vegard
- 7200 RPM
Det blir fresht! Bestilt fra Kollevold eller?Predator wrote:Dette blir RÅTT![]()
Ser du har de samme felgene som jeg har bestiltBare at jeg har bestilt med anna innpress og centerfarge.
Fikk litt son 007 følelse når jeg så den klokka der
Klokka er helmaks. Ser jo faktisk hva som er på bildene, posetivt i seg selv! Men liker bedre omega'en (Nei den ruster ikke...)
- Tonny_B
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 927
Har ikke bestilt på Kollevold nei. Så da er de vel ikke helt like lell...Vegard wrote:Det blir fresht! Bestilt fra Kollevold eller?Predator wrote:Dette blir RÅTT![]()
Ser du har de samme felgene som jeg har bestiltBare at jeg har bestilt med anna innpress og centerfarge.
Fikk litt son 007 følelse når jeg så den klokka der
Klokka er helmaks. Ser jo faktisk hva som er på bildene, posetivt i seg selv! Men liker bedre omega'en (Nei den ruster ikke...)

Jeg bestilte mine på ebay. Roota tror jeg det var de heter 8x15 et 0, så må vel ha en liten spacer for og bygge ut litt...
Så snarlik ut som dine iallefall, bare jeg har gunmetall center

96 Mx5 import fra Tyskland. viewtopic.php?f=19&t=15489
- Tonny_B
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 927
med 30mm spacere... er bare på prøvestadiet... liker jeg de ikke,selger jeg de,og kjøper de jeg egentlig hadde tenkt... grunnen til at jeg bestilte de, er at jeg skal prøve og få de godkjent, og evt senere bygge de på med mere kant...Harald wrote:hah, skal du ikke ha mer enn 8x15? et 0 , og n2 breddere.. detta blir badass gutt..
mer sansen for vegard sin patent da.. 9x15 og små breddere
96 Mx5 import fra Tyskland. viewtopic.php?f=19&t=15489
- Vegard
- 7200 RPM
TakkHauk wrote:Skitkult! Gå for svarte flares! Jeg ville gjort akkurat det samme, men jeg har ikke baller nok til å begynne å skjære i skjermene. Spesielt bak...
...ikke ennå i hvert fall.
Neste blir å sjekke 0-100 forskjellen mellom disse nye hjula og originalhjula. Hvis du tør!

og
DO EEET! er litt sånn glede/grue seg ting ved kappinga.
Men, er ikke så gal vekt egentlig. Såklart det er ikke rudolf bbs på en arm lett, men teller det hvis jeg klarer å holde de på strak arm? Ikke særlig lengre enn et par sekunder...
0-100 er nok ganske likt. Fult grep hadde jeg uansett med det gamle felg settet, ikke no mindre grep med 225. Vekta er ikke så ulik. Gamle veide jeg til 17.2kg.