Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Teejay187 wrote:Ser ikke ut til at det 3D printede innsugsrøret lar seg bruke på NB på den måten det er tenkt. Ser ut til å være på grunn av utformingen på rammevangen foran å gjøre. Har to ferdige innsugsrør som jeg ønsker å kvitte meg med. Disse er i sort. Prisen blir vi enige om.
Uhm, ja. Det er ikke noe plass å legge røret over radiatoren. Er heller ikke mulig å få laget et hull stort nok i rammevangen slik at røret og luftfilter går nedi
Litt produksjonsproblemer som jeg var forberedt på. Etter 4 revisjoner av holderen, og bytting av dyse og mater, så er vi på track med bedre kvalitet enn noengang!
Har nå 3 sett klare. Har endret tykkelser, fyllprosent, printtemperatur, samt toleranseverdier for kantutjevning.
Har du vurdert å lage et feste som fungerer som adapter for solskjermen?
Det vil si et feste for GoPro som du kan skru fast solskjermen i.
Da må de tre flikene som GoPro sitter i stikke ut 90 grader i forhold til det du har nå.
Skjønner?
Erik
(liten fyr som liker solskjerm)
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Rudolf wrote:Har du vurdert å lage et feste som fungerer som adapter for solskjermen?
Det vil si et feste for GoPro som du kan skru fast solskjermen i.
Da må de tre flikene som GoPro sitter i stikke ut 90 grader i forhold til det du har nå.
Skjønner?
Erik
(liten fyr som liker solskjerm)
Det er ingen dum idé! Jeg har jo solskjermene mine liggende her som jeg kan måle på. Er foten lik på NA og NB?
Ser veldig bra ut! Men kan kanskje vera lurt å montere denne på passasjersida og ta den ut når den ikkje er i bruk (evt når ein har passasjer) så ingen ender opp med ein plastbrakett trykkt inn i skallen ved ein krasj?
2019' MX5 Grå 2.0L Sport
1990' 323 GTX
X 1991' MX5 BRG 1.8 VVT
GTX-Lars wrote:Ser veldig bra ut! Men kan kanskje vera lurt å montere denne på passasjersida og ta den ut når den ikkje er i bruk (evt når ein har passasjer) så ingen ender opp med ein plastbrakett trykkt inn i skallen ved ein krasj?
Mange takk Har montert min på passasjersiden nå. Tror ikke det er noen fare for at man skal skalle i braketten hvis man fjerner kamerahuset. Den er ikke mer enn et par cm høy, og sitter i samme høyde som foten på solskjermen.
Begynner å bli kjent med bilen igjen etter coiloverbytte.
Jeg mener bestemt at bilen sitter bedre på veien med vinterdekk, enn med de gamle R888 som stod på før oppgraderinger. Jeg har byttet coilovere, montert trymstag, montert justerbare endlinks, satt inn torsen, samt byttet litt foringer til poly.
Jeg har 4-5 "referansesvinger" som jeg har testet hastighet i. Jeg klarer nå ca 5-10 km/t raskere med vinterdekk enn det jeg klarte på R888 før oppgraderingene. Det gamle oppsettet er det samme som jeg kjørte autocross med i fjor. Jeg føler jeg har luket ut mange av tingene som sinket meg under kjøring på både Våler og SS2 i fjor. Jeg tror målet mitt om å kutte 2 sekunder på SS2 burde bli relativt enkelt.
Frem mot sommeren fokuserer jeg på understell, mens jeg venter på at ITB-kittet skal dukke opp. Testing av hardhet på dempere, nye hjulvinkler, nye dekk etc. er ting som tar tid å teste, og å bli vant til. Neste lønning er det sway bar foran, og kanskje bak som står for tur.