Slik endte dagens tur for å kjøpe is.
Vet egentlig ikke hva som skjedde.
Merka først at det kom iskald luft fra varmeapparatet. Tempmåleren viste null, null oljetrykk, engine light på og antispinlys på.
Stoppa og sjekka i motorrom. Ned til venstre for batterikasse ved spylertank var det masse væske.
Trolig kjølevæske. Plenty med olje på pinnen.
Etter en stund starta jeg motoren, tempmåler gikk i peak. Stoppa. Ring Falken. Når Falken kom etter en halv time starta jeg og kjørte opp på planet. Temperatur ok.
Håper det bare er en slange som er røket, og at jeg ikke har kjørt for lenge med høy temp.
Satt bilen igjen hos Mobile Jessheim, så får vi håpe det beste.
Første trøbbel jeg har hatt på 8 år.
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red