Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
StianOppistov wrote:Burde ha tipset www.mx5parts.com om disse, og kanskje fått dem på lager der, og kanskje til en litt bedre pris,, ikke at dem var så dyre da, men hater å måtte ta kontakt med mazda foretning i norge, føler det er stress, først kjøre, så modta dårlig servise, så ringer dem og man må hente dem, lettere å sitte etter jobb og trykke kjøp nå,,
Glad jeg har en hyggelig mazda foretning nærme meg. 15min til der turbohansen jobber. Centralgaragen
Jepp der er det god servise,, må vera eneste i norge det, har vert på endel mazda foretninger de siste 15åra eg har hatt mazda, men servisen hannes har eg aldri sett makan til,,
Jeg kan bekrefte servicen på Centralgaragen.. 100 prosent topp.. Har kjøpt begge mine siste biler der, og utfører all service hos de. Har en budbil som er inne hver 2.mnd og uansett hvor mye de har å gjøre, får jeg bilen inn hvis det trengs. Kommer alltid til å handle hos de, hvis de har den bilen jeg er på jakt etter...
bestilte meg fra Onlinemazdaparts nå. får se hvor raske de er..
MX5 NB GTR 1,8 - 99mod
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Mx5 NB HERO 1,8 sport 03mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
x- Datsun Cherry 1,2 79 mod
Sletta bestillinga mi fra Online Mazda Parts.
Så at prisen ble på hele 42,18 USD med frakt... så da ringte jeg likegodt til Strandveien Auto Trondheim (Mazdaforhandleren) kosta 59,- pr stk får levert på tirsdag
(forhandleren sier at de dysene er egentlig til en mazda 4x4, men det bryr vi oss ikke om)
MX5 NB GTR 1,8 - 99mod
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Mx5 NB HERO 1,8 sport 03mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
x- Datsun Cherry 1,2 79 mod
Kremgutt wrote:Har helt glemt å teste mine før, så jeg prøvde i går. De funker faktisk knallbra, men det er jo bare 4 stråler da.
Er overgangen virkelig SÅ stor?
Istedet for 4 stråler, får du en jevn vifteform med spylervæske opp på ruta fra begge dysene.
Bruker visst mindre spylervæske med de og
Forskjellen er så stor at de burde vært originalmontert.
Eg fikk slike i posten idag, sammen med ett nytt stag ifra motoren, steike for mye bedre det ble igrunn, såg litt mer moderne ut liksom,, Slapp å få så mye sprit i skallen når eg kjørte.
Kun 1-2min å bytte.
neida, gjør som Stian sier... Det er en liten "mothake" på de gamle dysene som gjør det vanskelig å vri dem ut...
Bare vri og vrikk på dem så popper dem ut til slutt...