Regn med at jeg kommer dit om ikke så altfor lenge, har du noen referanse om hvor man bestiller time? Kan gjerne sendes på PM ^^anton.g wrote:Ferie nå, mener det er 1450,- inkl. mva.stilimx5 wrote:Spennende prosjekt! Ser ut som det blir liv i denne kjerra igjen![]()
Hvor mye tar dere for en slik 4-hjulskontroll? Og hvor holder dere til?
Melhus, 2 mil sør for Trondheim.
Skal se om jeg kan ordne en rabattordning for klubbmedlemmer.
anser
anton g`s - 1990 - MX5 - vrak - NOT
Moderator: Styremedlemmer
I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
Om du er NAF medlem, så tar de 4-hjulskontroll for 800,- om jeg ikke husker feil.Stehu wrote:Regn med at jeg kommer dit om ikke så altfor lenge, har du noen referanse om hvor man bestiller time? Kan gjerne sendes på PM ^^anton.g wrote:Ferie nå, mener det er 1450,- inkl. mva.stilimx5 wrote:Spennende prosjekt! Ser ut som det blir liv i denne kjerra igjen![]()
Hvor mye tar dere for en slik 4-hjulskontroll? Og hvor holder dere til?
Melhus, 2 mil sør for Trondheim.
Skal se om jeg kan ordne en rabattordning for klubbmedlemmer.
anser
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
Re: anton g`s - 1990 - MX5 - vrak
lite som skjer med denne? 

I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
- anton.g
- 6500 RPM
- Posts: 744
- Joined: 16 Jul 2007, 23:18
- Medlemsnummer: 664
- Location: Trøndelag
- Status: Offline
Re: anton g`s - 1990 - MX5 - vrak
Har du rett i.
Beklager...
En del av høsten ble brukt til å retta opp en kondemnert Volvo V70, så jeg kunne bytte ut Laguna`n, som begynte
å bli veldig sliten som familiebil.
Viktig at samboer`n har en grei familiebil, hvis en skal "få lov til å holde på med disse leketøyene".
Desember`n til å rette opp en Nissan Primera for å få litt ekstra penger til "leketøyene".
Januar`n har mer eller mindre forsvunnet i rep av EU-kontroll på søskens kjøretøy.
Samtidig med en del overtid på jobb, så går tida alt for fort.
Satser på å få gå igang i litt mer i løpet av februar, da både veltebøyle, stylingsett( crappy one, but cheap), skjermbreddere,
og en del servicedeler, ligger i kasser og esker hjemme nå.
Alt handlet inn for noe av fortjenesta på Primera`n, som ble solgt fort.
Så i løpet februar bør det ha skjedd en del med denne også.
anser
Beklager...

En del av høsten ble brukt til å retta opp en kondemnert Volvo V70, så jeg kunne bytte ut Laguna`n, som begynte
å bli veldig sliten som familiebil.
Viktig at samboer`n har en grei familiebil, hvis en skal "få lov til å holde på med disse leketøyene".
Desember`n til å rette opp en Nissan Primera for å få litt ekstra penger til "leketøyene".
Januar`n har mer eller mindre forsvunnet i rep av EU-kontroll på søskens kjøretøy.
Samtidig med en del overtid på jobb, så går tida alt for fort.
Satser på å få gå igang i litt mer i løpet av februar, da både veltebøyle, stylingsett( crappy one, but cheap), skjermbreddere,
og en del servicedeler, ligger i kasser og esker hjemme nå.
Alt handlet inn for noe av fortjenesta på Primera`n, som ble solgt fort.
Så i løpet februar bør det ha skjedd en del med denne også.
anser
anton.g
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
- anton.g
- 6500 RPM
- Posts: 744
- Joined: 16 Jul 2007, 23:18
- Medlemsnummer: 664
- Location: Trøndelag
- Status: Offline
Re: anton g`s - 1990 - MX5 - vrak
Alle tiders fredagskveld.
Da ble det endelig tid til en ny oppspenning av MX5`n.
Overtid fire kvelder i uka siste tida, da blir det ikke mye ork igjen i helgene.
Med tvillinger på åtte år også, så blir det 100 % kons på dem i helgene.
Bare å gyve løs, og demontere og oppspenning på jiggen.
.

.
Så etter en del demontering, så er det å trekke ut B-stolper på begge sider.
.

.
Egentlig et trekkverktøy som er beregnet til utrekk av hjulbuer/innerskjermer, men passer godt til dette formålet også.
.

.
Neste på lista nå er å de/mo. skjermer fram for å skifte ut krokna panserhengsler.
Justere opp åpninger støtfanger-panser-framskjermer-a-stolper og dører.
Så blir det å demo begge bakskjermer, bakplate.
Finrette innerskjermer og forsterkninger, eventuelt skifte ut noen av disse, deler har jeg, unntatt bakplate, den blir ny.
Målet for denne, er å bruke den ned til Oslo mndskifte mai/juni.
Men det avhenger av hvor mye overtidskvelder det blir på jobb.
Uansett, ihvertfall godt å få komme igang med denne igjen.
En av de få bilprosjektene jeg har hatt opp gjennom årene, som det ikke er behov for noe rustsveising på.
anser
Da ble det endelig tid til en ny oppspenning av MX5`n.
Overtid fire kvelder i uka siste tida, da blir det ikke mye ork igjen i helgene.
Med tvillinger på åtte år også, så blir det 100 % kons på dem i helgene.
Bare å gyve løs, og demontere og oppspenning på jiggen.
.
.
Så etter en del demontering, så er det å trekke ut B-stolper på begge sider.
.
.
Egentlig et trekkverktøy som er beregnet til utrekk av hjulbuer/innerskjermer, men passer godt til dette formålet også.
.
.
Neste på lista nå er å de/mo. skjermer fram for å skifte ut krokna panserhengsler.
Justere opp åpninger støtfanger-panser-framskjermer-a-stolper og dører.
Så blir det å demo begge bakskjermer, bakplate.
Finrette innerskjermer og forsterkninger, eventuelt skifte ut noen av disse, deler har jeg, unntatt bakplate, den blir ny.
Målet for denne, er å bruke den ned til Oslo mndskifte mai/juni.
Men det avhenger av hvor mye overtidskvelder det blir på jobb.
Uansett, ihvertfall godt å få komme igang med denne igjen.
En av de få bilprosjektene jeg har hatt opp gjennom årene, som det ikke er behov for noe rustsveising på.

anser
anton.g
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
- anton.g
- 6500 RPM
- Posts: 744
- Joined: 16 Jul 2007, 23:18
- Medlemsnummer: 664
- Location: Trøndelag
- Status: Offline
Re: anton g`s - 1990 - MX5 - vrak
Da ble det tid igjen til litt MX5 arbeid.
Bare å hive seg på og fjerne bakskjermer.
.
.

.
.
For anledningen med litt vinterskjegg.
Blir bare mer og mer positiv over hvor lite rust det er på denne.
Vanlige plassen bak på kanaler, er det kun overflaterust på innvendig kanal, meget bra.
.
.

.
.
Som ventet er også innvendige forsterkninger kraftig demontert, skjønner godt at tidligere eier følte seg skikkelig mørbanket.
.
.

.
.

.
.
Høyre kanal også bare overflaterust.
.
.

.
.
Noe overflaterust til batterikassen, ikke så rart, med sprukket batteri, og batterisyre sivende ned på karosseri.
Etter en runde med Wurth`s roterende stålbørste, så smører jeg på Wurth`s rustmelk, og lar den arbeide en times tid før den primes
med dertil egnet grunning, før det lakkes over.
.
.

.
.
Lett og oversiktlig å komme til, nå når bakskjerm er demontert.
.
.

.
.
Med den arbeidsmengden som er på jobb nå for tiden, og montering av lakkboks til karosseriavdelinga vår, blir det
sannsynlig ikke noe mere fremgang på ukedager foreløbig.
Venta siden oppstart april 2008 på lakkboks, så da blir vi et komplett karosseriverksted.
.
Men målet for denne, er fremdeles å kjøre ned til Oslo i mndskiftet mai/juni.
anser
Bare å hive seg på og fjerne bakskjermer.
.
.
.
.
For anledningen med litt vinterskjegg.
Blir bare mer og mer positiv over hvor lite rust det er på denne.
Vanlige plassen bak på kanaler, er det kun overflaterust på innvendig kanal, meget bra.
.
.
.
.
Som ventet er også innvendige forsterkninger kraftig demontert, skjønner godt at tidligere eier følte seg skikkelig mørbanket.
.
.
.
.
.
.
Høyre kanal også bare overflaterust.
.
.
.
.
Noe overflaterust til batterikassen, ikke så rart, med sprukket batteri, og batterisyre sivende ned på karosseri.
Etter en runde med Wurth`s roterende stålbørste, så smører jeg på Wurth`s rustmelk, og lar den arbeide en times tid før den primes
med dertil egnet grunning, før det lakkes over.
.
.
.
.
Lett og oversiktlig å komme til, nå når bakskjerm er demontert.
.
.
.
.
Med den arbeidsmengden som er på jobb nå for tiden, og montering av lakkboks til karosseriavdelinga vår, blir det
sannsynlig ikke noe mere fremgang på ukedager foreløbig.
Venta siden oppstart april 2008 på lakkboks, så da blir vi et komplett karosseriverksted.


.
Men målet for denne, er fremdeles å kjøre ned til Oslo i mndskiftet mai/juni.
anser
anton.g
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
-
- 7200 RPM
- Posts: 2467
- Joined: 05 Nov 2008, 17:24
- Medlemsnummer: 852
- Location: Drabantbyen
- Contact:
- Status: Offline
Re: anton g`s - 1990 - MX5 - vrak
Morsomt å følge med på utviklingen her og se hva som kreves for å få bilen på veien igjen!
- anton.g
- 6500 RPM
- Posts: 744
- Joined: 16 Jul 2007, 23:18
- Medlemsnummer: 664
- Location: Trøndelag
- Status: Offline
Re: anton g`s - 1990 - MX5 - vrak
Nok en fredags ettermiddag/kveld, og punktbor.
Boret ut to bakskjermer og fire forsterkninger, to til hver side, fra 95-donor-bilen.
Eneste som er igjen av det karosseriet, er høyre innerskjerm, så Bellona-Hauge burde være stolt over gjenvinningen av bildeler.
Bare en kjapptur på jobb og vaske bil og ta noen bilder til prosjektsidene.
.
.

.
.
Da er det å fortsette å fjerne forsterkninger fra vrak, og begynne å sveise/lime inn forsterkninger etterhvert.
Ny pakke med både Porsche 914 deler og MX5 deler på tur både fra USA og Tyskland.
Må vel snart begynne å få deler levert på jobb, før samboer`n flipper over mengden pakker med deler til
leketøyene mine.
anser
Boret ut to bakskjermer og fire forsterkninger, to til hver side, fra 95-donor-bilen.
Eneste som er igjen av det karosseriet, er høyre innerskjerm, så Bellona-Hauge burde være stolt over gjenvinningen av bildeler.

Bare en kjapptur på jobb og vaske bil og ta noen bilder til prosjektsidene.
.
.
.
.
Da er det å fortsette å fjerne forsterkninger fra vrak, og begynne å sveise/lime inn forsterkninger etterhvert.
Ny pakke med både Porsche 914 deler og MX5 deler på tur både fra USA og Tyskland.
Må vel snart begynne å få deler levert på jobb, før samboer`n flipper over mengden pakker med deler til
leketøyene mine.
anser
anton.g
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
- anton.g
- 6500 RPM
- Posts: 744
- Joined: 16 Jul 2007, 23:18
- Medlemsnummer: 664
- Location: Trøndelag
- Status: Offline
Re: anton g`s - 1990 - MX5 - vrak
Etter nok en torsdag og tirsdag kveld, så er begge forsterkninger, på både
høyre og venstre side på plass.
.
.

.
.
Smurt inn med epoxy-primer både utvendig og innvendig på sveispunkter.
Også i hjulhus.
.
.

.
.
Da blir neste skritt, å "hugge ut" bakplate, og begynne tilpasning av bakskjermer og bakplate, sammens med
baklykter og skiltplate.
Nye felger, speil og skjermblink på vei fra USA.
Simmerringer, pilotlager etc , til motor og gir,fra MX5parts.
Regrem sats og div servicedeler fra I.L. Motorsport.
Og div. fra Raven.
Clutch og bremser etterhvert også.
anser
høyre og venstre side på plass.
.
.
.
.
Smurt inn med epoxy-primer både utvendig og innvendig på sveispunkter.
Også i hjulhus.
.
.
.
.
Da blir neste skritt, å "hugge ut" bakplate, og begynne tilpasning av bakskjermer og bakplate, sammens med
baklykter og skiltplate.
Nye felger, speil og skjermblink på vei fra USA.
Simmerringer, pilotlager etc , til motor og gir,fra MX5parts.
Regrem sats og div servicedeler fra I.L. Motorsport.
Og div. fra Raven.
Clutch og bremser etterhvert også.
anser
anton.g
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
- anton.g
- 6500 RPM
- Posts: 744
- Joined: 16 Jul 2007, 23:18
- Medlemsnummer: 664
- Location: Trøndelag
- Status: Offline
Re: anton g`s - 1990 - MX5 - vrak
På tide med en opplasting av bilder og framgang.
Skjerm venstre side og bakplate på plass.
Mye tilpasning, før sveising.
.
.

.
.
>Godt å se de store delene begynne å komme på plass.
.
.

.
.
Neste trinn er høyre bakskjerm, da begynner det å monne litt her, Oslo-turen i begynnelsen av juni er fremdeles målet.
Det blir tøft, rekker ikke alt jeg skal gjøre med den til da, men skal i hvertfall være teknisk OK, også forhåpentligvis nylakka.
Skulle gjerne ha bytta ut Miata-skilt/bakplata med en til MX5, vis noen har en hel, send meg en PM med pris,heller vil bytte
i Miatabakplata så send meg en PM, vil ikke ha dette som noen salgstråd.
.
.
Tomt på denne sida ennå, men ett par kvelder i neste uke, så begynner det virkelig å se lyst ut.
.
.

.
.
anser
Skjerm venstre side og bakplate på plass.
Mye tilpasning, før sveising.
.
.
.
.
>Godt å se de store delene begynne å komme på plass.
.
.
.
.
Neste trinn er høyre bakskjerm, da begynner det å monne litt her, Oslo-turen i begynnelsen av juni er fremdeles målet.
Det blir tøft, rekker ikke alt jeg skal gjøre med den til da, men skal i hvertfall være teknisk OK, også forhåpentligvis nylakka.
Skulle gjerne ha bytta ut Miata-skilt/bakplata med en til MX5, vis noen har en hel, send meg en PM med pris,heller vil bytte
i Miatabakplata så send meg en PM, vil ikke ha dette som noen salgstråd.
.
.
Tomt på denne sida ennå, men ett par kvelder i neste uke, så begynner det virkelig å se lyst ut.
.
.
.
.
anser
anton.g
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
- Agility
- 7200 RPM
- Posts: 1687
- Joined: 06 Jun 2009, 16:10
- Medlemsnummer: 813
- Location: Jeppedalen, Hurdal
- Status: Offline
Re: anton g`s - 1990 - MX5 - vrak
Imponert !!!! -Den som hadde riktig verksted og nok utstyr..... 

-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
- anton.g
- 6500 RPM
- Posts: 744
- Joined: 16 Jul 2007, 23:18
- Medlemsnummer: 664
- Location: Trøndelag
- Status: Offline
Re: anton g`s - 1990 - MX5 - vrak
Alt på plass til en prøvetur hjem.
Trenger en pause i karosseriarbeidet nå, og da blir det å kjøre denne hjem,
til en stor motorservice.
Olje og oljefilter skiftet på fredagskvelden etter jobb, skiftet også på girboks og bakende.
.
.
.

.
.
.
Får sette igjen denne til hjullagerskift og EU-kontroll, brukt den en 14-dagers tid og nå, moro.
Ikke mange å se av disse på veiene i Trøndelag...........
.
.
.

.
.
.
Fin dag til å kjøre hjem MX5`n, sludd og snødrev, men den må hjem, skal skifte :
Vannpumpe,
Regremsett,
Simmeringer til kammer,
Plugger,
Pluggkabler,
Simmerring veivaksel, og sjekke tilstand på shortnose, med mulig rep.,
Coilovers skal på,
Nye br.klosser fram og bak,
Og så tilbake på jobb med clutchbytte og simmerringer bakkant motor og pilotlager,
Simmerringer forkant og bakkant girboks.
Og så siste rest av karosseriarbeid før lakkering.
Blir vel skifte av noen foringer etterhvert også.
Håpet er nylakkert bil til første uka på juni, men får vel begynne å peile inn sommerturen istedet............
anser
Trenger en pause i karosseriarbeidet nå, og da blir det å kjøre denne hjem,
til en stor motorservice.
Olje og oljefilter skiftet på fredagskvelden etter jobb, skiftet også på girboks og bakende.
.
.
.
.
.
.
Får sette igjen denne til hjullagerskift og EU-kontroll, brukt den en 14-dagers tid og nå, moro.
Ikke mange å se av disse på veiene i Trøndelag...........
.
.
.
.
.
.
Fin dag til å kjøre hjem MX5`n, sludd og snødrev, men den må hjem, skal skifte :
Vannpumpe,
Regremsett,
Simmeringer til kammer,
Plugger,
Pluggkabler,
Simmerring veivaksel, og sjekke tilstand på shortnose, med mulig rep.,
Coilovers skal på,
Nye br.klosser fram og bak,
Og så tilbake på jobb med clutchbytte og simmerringer bakkant motor og pilotlager,
Simmerringer forkant og bakkant girboks.
Og så siste rest av karosseriarbeid før lakkering.
Blir vel skifte av noen foringer etterhvert også.
Håpet er nylakkert bil til første uka på juni, men får vel begynne å peile inn sommerturen istedet............
anser
anton.g
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
- perri
- 2000 RPM
- Posts: 393
- Joined: 16 Aug 2009, 14:18
- Medlemsnummer: 858
- Location: OSLO
- Status: Offline
Re: anton g`s - 1990 - MX5 - vrak
Dette blir bra, artig å følge med på tråden..
If it ain't broken, don't fix it.
97 NA RØD 1,8L BP
06 SAAB 93 SC Maptun stg.1
97 NA RØD 1,8L BP
06 SAAB 93 SC Maptun stg.1
- anton.g
- 6500 RPM
- Posts: 744
- Joined: 16 Jul 2007, 23:18
- Medlemsnummer: 664
- Location: Trøndelag
- Status: Offline
Re: anton g`s - 1990 - MX5 - vrak
Da ble det endelig tid igjen til litt MX5 arbeid, etter EU-kontroll/rep av Porsche 914, som nå er arbeidsbil.
Begynte såvidt endel av demontering av motordeler i ettermiddag, takknemlig jobb, og et fint avbrekk i karosseriarbeidet.
Plukket ut radiator for å få bedre arbeidsforhold/plass, gør hele jobben enklere.
.
.
.

.
.
.
Endel av servicedelene lagt utover garasjegolvet.
.
.
.

.
.
.
Måtte bare slenge med et stemningsbilde en fin lørdags ettermiddag.
Monteringa av den grønne går fremover den også.
.
.
.

.
.
.
Bare å henge i hvis det skal bli en nylakkert i sommer, kjørbar er jo MX5`n garantert.
Midt-Norge avdelinga snakker om å ta seg en tur også, vært bare hyggelig det, kaffen skal være klar.
anser

Begynte såvidt endel av demontering av motordeler i ettermiddag, takknemlig jobb, og et fint avbrekk i karosseriarbeidet.
Plukket ut radiator for å få bedre arbeidsforhold/plass, gør hele jobben enklere.
.
.
.
.
.
.
Endel av servicedelene lagt utover garasjegolvet.
.
.
.
.
.
.
Måtte bare slenge med et stemningsbilde en fin lørdags ettermiddag.
Monteringa av den grønne går fremover den også.
.
.
.
.
.
.
Bare å henge i hvis det skal bli en nylakkert i sommer, kjørbar er jo MX5`n garantert.
Midt-Norge avdelinga snakker om å ta seg en tur også, vært bare hyggelig det, kaffen skal være klar.
anser
anton.g
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
- Agility
- 7200 RPM
- Posts: 1687
- Joined: 06 Jun 2009, 16:10
- Medlemsnummer: 813
- Location: Jeppedalen, Hurdal
- Status: Offline
Re: anton g`s - 1990 - MX5 - vrak
Jaja, kan jo ikke si meg annet enn VELDIG misunnelig på de som har riktig verktøy, garasjeplass og sånt....
Det her er jo bare HELT sjef......
Det her er jo bare HELT sjef......

-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special