Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sevenord wrote:Syyykt deilig farge på bilen til Kremguten!
Å nei.. Måtte du si det høyt? Den gutten kommer til å bli like høy på pæra som eifelltårnet...
Den fortjente jeg jammen azz, takk skal du ha Sevenord
Er bra noen liker den også, etter så lang tids mobbing!
(Det skal sies at damer generelt faller for henne øyeblikkelig, så at noen av dere ikke liker henne er meg egentlig revne likegyldig. )
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Synes det er knalltøft at såpass mange kunne møte opp på dette. Klubben ble godt representert for alle 3 generasjonene, både i modifiserte og originale biler.
Synd at ikke Leopold var der though, siden det er den beste representanten vi har av NA.
Å stille så mange biler på en hverdag midt i beste arbeidstid på så kort varsel står det respekt av, og jeg tror jeg snakker på vegne av klubben når jeg sier:
GODT JOBBA!
Rebecka - 1993 Perlemor
Ble ikke så mange bildene men legger ut de jeg har, som sagt før så får vi jo aldri nok av bilder
Takker alle sammen for et knall treff. Morro å se ansiktene bak nicka her inne.
Her kommer bildene:
Også et siste bilde av sjefen sjøl.
Utrolig gøy at så mange av dere kunne stille opp på opptak med oss!
Kult å se så mange fine biler og møte så mye hyggelige folk!
Vi håper dere blir fornøyd med resultatet og at dere vil følge med på Broom til høsten.
Takk for en fin dag!
mvh
Alexander
(han skalla produseren i Broom)
p.s viftereima er nå fikset og Alex, lyden i motoren min var stram registerreim (stoppet på verkstedet på vei hjem)
Mr Viftereim wrote:Utrolig gøy at så mange av dere kunne stille opp på opptak med oss!
Kult å se så mange fine biler og møte så mye hyggelige folk!
Vi håper dere blir fornøyd med resultatet og at dere vil følge med på Broom til høsten.
Takk for en fin dag!
mvh
Alexander
(han skalla produseren i Broom)
p.s viftereima er nå fikset og Alex, lyden i motoren min var stram registerreim (stoppet på verkstedet på vei hjem)
'
Takker for en kjempe fin dag vi også...Du får holde oss oppdatert med når programmet kommer..
Fikk ikke stilt personlig, men jeg fikk sendt Pusen innom i hvert fall. Når jeg ser bildene fra innspillingen, så er jeg stolt av klubben
Jeg kan også love at Broom blir nøye fulgt med på, i hvert fall fra min side.
Rebecka - 1993 Perlemor
Jeg synes dere har vært flinke jeg .....
(så får vi håpe TV2 er like flinke.....)
Erik
Last edited by Rudolf on 17 Sep 2009, 18:26, edited 1 time in total.
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package