Smelling i drivverk, hjææææælp!
Moderator: Styremedlemmer
- Mx-Jan
- 1000 RPM
- Medlemsnummer: 697
- Status: Offline
http://www.bildelsbasen.se/?index=defau ... e50ee4bb79LoKi wrote:Leo, jeg finner ingenting der. Heter det Kardan på svensk?
Ekke helt god på svensk terminologi
Men bare 1 diff med det lille huset
93 Miata Special Edition. Brilliant Black/Tan. Garage vary.Torsen. Nb Dash/Dør.Carputer.Koni.Energy
Ja, jeg så det der. Fant det ikke først fordi jeg leita i feil kategori 
3750,- for den store diffen var jo lattis billig though, så det er kanskje noe for de som vil oppgradere. Bare å hive seg på øyeblikkelig.

3750,- for den store diffen var jo lattis billig though, så det er kanskje noe for de som vil oppgradere. Bare å hive seg på øyeblikkelig.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
Ja jeg vet, men jeg har ikke råd til den nå.
Trenger vinterdekk også, og bare de hadde gjort et godt innhugg på kontoen, for ikke å nevne en diff..
Og jeg har hatt bil siden 1997, så jeg ekke helt klar for å vente i ukesvis på bildeler
Trenger vinterdekk også, og bare de hadde gjort et godt innhugg på kontoen, for ikke å nevne en diff..
Og jeg har hatt bil siden 1997, så jeg ekke helt klar for å vente i ukesvis på bildeler

Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
- Miatapowers
- 7200 RPM
stikker til sweden på en ettermiddag da,,LoKi wrote:Ja jeg vet, men jeg har ikke råd til den nå.
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
- Fatboy
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 764
Loki, siden du er den du er og har den flaksen du har så skal jeg komme med følgende forslag:
Jeg har 4 vinterdekk på felg liggende i bilen min (ikke mx'en). De er ikke spesiellt mange pigger igjen i, men om du vil så kan du få låne de frem til våren.
Da kan du i alle fall svi av sparepengene på hardware, gitt at du finner dekkene ok.
Bare å sende pm.
Jeg har 4 vinterdekk på felg liggende i bilen min (ikke mx'en). De er ikke spesiellt mange pigger igjen i, men om du vil så kan du få låne de frem til våren.
Da kan du i alle fall svi av sparepengene på hardware, gitt at du finner dekkene ok.
Bare å sende pm.
HansT:
Ja, det er derfor jeg utelukker det. Med bare diffen til under 4 lapper, så hadde jeg tatt den, men jeg ender på en del mer inkl akslinger. Og i tillegg nå jeg smugle den over grensa, noe som kan bli MEGET kostbart om jeg blir bøsta.
Fatboy: Setter pris på tilbudet, men Morten (han som satt på deg på autoslalomen på Gardermoen) har et sett med piggfritt på MX3'en som jeg kan låne. Fikk nettopp vite det.
Men igjen, tusen takk for tilbudet. Skjærer det seg, så hører du fra meg øyeblikkelig
Ja, det er derfor jeg utelukker det. Med bare diffen til under 4 lapper, så hadde jeg tatt den, men jeg ender på en del mer inkl akslinger. Og i tillegg nå jeg smugle den over grensa, noe som kan bli MEGET kostbart om jeg blir bøsta.
Fatboy: Setter pris på tilbudet, men Morten (han som satt på deg på autoslalomen på Gardermoen) har et sett med piggfritt på MX3'en som jeg kan låne. Fikk nettopp vite det.
Men igjen, tusen takk for tilbudet. Skjærer det seg, så hører du fra meg øyeblikkelig

Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
- Miatapowers
- 7200 RPM
Kan bli billigt å bare oppgradere med engang.. For å si det slikt, eg er mer redd en liten diff kontra liten veivtapp,,,
eg hadde ikkje fått fred i skjela av å bytte en liten diff med en ny liten, når eg vet dem plutselig sier knock, eg hadde heller dradd mastercard nå, kontra å dra det neste gang.. 

2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
Mx-5 Nb 10TH