hehe. ser den.
blir litt drøyt å bruke så mye bare på dette.
Lengde på originale stag til stabstag?
Moderator: Styremedlemmer
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
- Status: Offline
Re: Lengde på originale stag til stabstag?
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
Fikk tips fra Kollevold jeg, på firma som tar skikkelig hjørnevekting.arildh wrote:Vektjustering er kanskje feil ord, men fremgangsmåten for å få lik høyde mellom nav og skjermkant er litt av samme iterative prosessen. Gjør en liten endring på det ene hjørnet og alle andre blir feil...
Det er ikke noe jeg gidder å bruke mer tid på da jeg mistenker man havner på 90% av det optimale med 5% innsats om man stiller demperne like høyt på begge sider. Rake derimot bør det gå å få orden på så lenge man har en fornuftig verdi å justere etter.
Proffe raceteam som STCC & Co kombinerer firehjulskontroll og vekting med skliplater i egen rigg før hvert løp.
Kult å legge igjen 5K+ hos Norsk chassieteknikk for en slik jobb så viser det seg at hjulene rubber på første banetreff og må justeres på nytt![]()
Da skal jeg ha større ambisjoner enn å kjøre SS2 og Trackdays på skogen for å si det slik.
Var snakk om ca. 1500 for jobben, pluss evt. vinkeljustering.
5k+ hørtes mye ut.
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
Det var det en jeg deler garasje med betalte for oppsett av vinkler og vekting.