Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vidar wrote:Så du mener : Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør
I norge så finns det mange kjedelige veier.. Jeg kjører slike transportetapper av og til.. Og da er det veldig greit å ha en dill-dall-dings som gjør at du slipper å trampe på gassen i flere timer..
motorhead wrote:Hm... Føler jeg må hive meg inn i "utstyr-debatten", selv om jeg sitter i glasshus med en 10th Anniversary....
Slik jeg ser det er det ikke noe poeng med mest mulig dill-dall og mikk på en roadster. Den skal være enklest mulig både når det gjelder utstyr og mekanikk, og kjøre-gleden er det viktigste.
Derfor ville JEG valgt en velholdt basis-modell fremfor en løen LE til samme pris. Når man skal selge igjen er det gunstig med MASSE utstyr har jeg erfart
Jepp, det er det jeg mener
Veit jeg møter meg sjøl i døra her, og har i løpet av uka begynnt å sette pris på litt av dill-dallet jeg har
Jaja. Jeg så se hva jeg kommer over. Kan liksom ikke helt velge og vrake med den summen jeg har til rådighet. Men vil det komme flere mx5er tilsalgs no som høsten er rundt hjørnet eller?
Rockfordman wrote:Jaja. Jeg så se hva jeg kommer over. Kan liksom ikke helt velge og vrake med den summen jeg har til rådighet. Men vil det komme flere mx5er tilsalgs no som høsten er rundt hjørnet eller?
Det dukker nok opp no`skal du se!
Ser du holder til i TRD. Snakk med denne karen her: http://www.thaulow.net
Hyggelig fyr som antakeligvis kan hjelpe deg. Det er jo fler her på forumet i ditt distrikt som sikkert kan "spane" litt for deg også!
Rockfordman wrote:Jaja. Jeg så se hva jeg kommer over. Kan liksom ikke helt velge og vrake med den summen jeg har til rådighet. Men vil det komme flere mx5er tilsalgs no som høsten er rundt hjørnet eller?
Det dukker nok opp no`skal du se!
Ser du holder til i TRD. Snakk med denne karen her: http://www.thaulow.net
Hyggelig fyr som antakeligvis kan hjelpe deg. Det er jo fler her på forumet i ditt distrikt som sikkert kan "spane" litt for deg også!
Eg ville ikkje brukt thaulow, synest ikkje han gir god nok service, hadde en kompis som skulle kjøpe en rx-7 av han og thaulow lovet den før rudskogen, men min kompis fikk aldri tak i han noe meir... Så han kjøpte heller bilen til onenonly her på forumet, en bil som han er fornøyd med....
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Har ikke handla med Thaulow selv, bare hatt litt kontakt i "undersøkelses-fasen". Han virka som en OK fyr. Hvordan han er hvis det blir handel, veit jeg ikke no`om. Bare et tips siden jeg så begge holdt til i TRD.
http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=520711
Fant denne til 60 000 no. En pris jeg finner veldig hyggelig. Men ble litt redd egentlig. Ser at han beskriver bilen som leken om vinteren, noe som betyr at den er vinterkjørt. Genialt som oppussingsobjekt høres også skummelt ut. Ikke at jeg er redd for å bruke en skiftenøkkel, men ser for meg bare utgifter etterhvert for bare mer og mere går istykker. . Den vingen der ødelegger jo hele utseendet på den stakkars bilen,noe som sier meg at eieren ikke eier smak, og når den i tillegg kommer fra Melhus må jeg nok konstatere at dette ikke er noe for meg
Men den hadde litt ekstrautstyr osv da
skal jeg gå for instinktet mitt og styre unna, eller gi bilen en sjanse og se på den?
er det noen som har nå erfaringer med den bilen? var jo ganske billig. Har egentlig mest lyst på skinnseter elektriske vinduer da
Har kjørt forbi den i 5 kmt, da jeg skulle med familien på gåtur i området. (Veldig fin plass der ute)
Bilen så helt grei og gjennomsnittelig ut. Noe mer enn det vet jeg ikke. Det er ca 15 km hjemmefra meg den står.
Men, hvorfor har den stått til salgs lenge? (et spørsmål til ettertanke)
Har kanskje noe med pris kontra tilstand?
Edit:
Kom plutselig til å tenke på at det er et rykte som sier man skal aldri kjøpe bil av en som bor på Flekkerøya grunnet det er undersjøisk tunell som går dit, og den lekker saltvann bigtime.
Venn av meg kjøpte en Manta der for ca 10 år siden, den var skikkelig som støpt. (Dvs gulvet var laget av glassfiber... RUSTHAUG.
er det noen som har nå erfaringer med den bilen? var jo ganske billig. Har egentlig mest lyst på skinnseter elektriske vinduer da
Har kjørt forbi den i 5 kmt, da jeg skulle med familien på gåtur i området. (Veldig fin plass der ute)
Bilen så helt grei og gjennomsnittelig ut. Noe mer enn det vet jeg ikke. Det er ca 15 km hjemmefra meg den står.
Men, hvorfor har den stått til salgs lenge? (et spørsmål til ettertanke)
Har kanskje noe med pris kontra tilstand?
Edit:
Kom plutselig til å tenke på at det er et rykte som sier man skal aldri kjøpe bil av en som bor på Flekkerøya grunnet det er undersjøisk tunell som går dit, og den lekker saltvann bigtime.
Venn av meg kjøpte en Manta der for ca 10 år siden, den var skikkelig som støpt. (Dvs gulvet var laget av glassfiber... RUSTHAUG.
Hm, skjekka den ut på brønnøysund registeret og der var det registrert no salgs greier for en god stund siden. så nesten så jeg lurer på om den er solgt så har ikke selger fjerna annonsen etterpå.