Kallesjetaket er også raskt borte når du setter Endre i gang..
Han har fått opplæring ett par ganger alt

Moderator: Styremedlemmer
hehe ja sant nokkElanzer wrote:fort gjort å ta ut vinduet så bare få det ut
Ove N wrote:Verktøyet er tilgjengelig, du trenger bare ny pakning og nytt lim...
Kva slags magisk verktøy er dette? pianotråd? eller?Ove N wrote:Verktøyet er tilgjengelig, du trenger bare ny pakning og nytt lim...
Jeg har tatt ut et par mx5 frontruter med pianotråd, fungerte fint det.Sunnmøring wrote: Kva slags magisk verktøy er dette? pianotråd? eller?
Er litt nyskjerrig på kva som fungerar på mx5 då eg skal til å skifte rute sjølv.
Sunnmøring wrote:Mykje spenstig arbeid her ja! Er spent på korleis du har tenkt å løyse det reint praktisk med rør og sånt mtp. flytting av bensinpåfylling![]()
Du går vel for ein "clean" look? litt som den turkise bilen du posta bilde av? Skal du ha den orginale svarte stripa under dørene?
personlig syns eg bilen kan sjå litt tjukk og massiv ut når alt blir i ein lysare eller sterk farge, men god senk kan gjer at det blir lekkert likevel (som den turkise)![]()
Kva slags magisk verktøy er dette? pianotråd? eller?Ove N wrote:Verktøyet er tilgjengelig, du trenger bare ny pakning og nytt lim...
Er litt nyskjerrig på kva som fungerar på mx5 då eg skal til å skifte rute sjølv.
Husk at i det orginale røret er det også utlufting daJoachim93 wrote:... det e jo bare et rør med en slange påbare å få rette svingen på den å opp der den skal så blir det bra,..
Ove N wrote:Husk at i det orginale røret er det også utlufting daJoachim93 wrote:... det e jo bare et rør med en slange påbare å få rette svingen på den å opp der den skal så blir det bra,..
Kan jo bli litt dumt med all utlufting i baggasjerommet og en liten knist fra noe baki der og bensin"damp"
takk for detsyveri wrote:inmponert over framgangen!
lakker du selv?