Avduking av nye MX5
Moderator: Styremedlemmer
-
- Status: Offline
- Ole BRG 91
- Site Admin
-
Nå kan du laste ned filmen fra i går, ca.30 minutter nedlasting med ADSL, 181 MB.
http://www.newmx-5roadster.com/
http://www.newmx-5roadster.com/
-
Videoen var laaaaang. Jeg likte godt bakgrunnstoffet og det mx5-relaterte, men er glad jeg kunne spole meg frem til avdukningen. Den nye mx5-en er jo nydelig. Jeg likte godt at de ikke hadde beveget seg så mye bort fra grunnkonseptet, heller litt tilbake til den første utgaven, vil jeg si, i hvert fall mht. utseende (f.eks frontlyktene). Får begynne å spare.
syns også at er det er bra med at de har gått tilbake til NA'en interiørmessig. Tenker da på den BRG utgaven med todelt farge på interiøret. Syns akkurat den delen er rimelig snadder. Savner dette på min nye.. som "desverre" er bare sort innvendig. Kan ikke klage over det, men jeg synes at litt lyst og todelt skinn er å foretrekke. Akkurat som den nye. Ser at den kommer i helt sort også, men detaljene forsvinner liksom litt da.
Uansett..Nyyydelig bil den nye utgaven!!
Uansett..Nyyydelig bil den nye utgaven!!
94 1.8 (Prosjekt)
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
-
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
Var innom mazda-forhandleren idag for å få service på firma-bilen, jeg spurte i samme slengen om den nye MX-5.. når den ble tatt inn + pris og diverse.... de visste ingenting om den! ...jeg blir like skremt hver gang jeg er i kontakt med merkeforhandlere...
Skulle hvertfall tro de visste om den offisielle avdukingen av en bil som er så viktig for Mazda (som forresten uttalles Matzda... så vidt jeg har skjønt)
Skulle hvertfall tro de visste om den offisielle avdukingen av en bil som er så viktig for Mazda (som forresten uttalles Matzda... så vidt jeg har skjønt)

2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
Har blitt skremt jeg også av sånt. Var engang innom Mazda forhandler og spurte når RX-8'en kom til landet men vedk. (40-50 års alderen) visste ikke hva jeg snakket om.... RX-8 ????EspenSort92 wrote:Var innom mazda-forhandleren idag for å få service på firma-bilen, jeg spurte i samme slengen om den nye MX-5.. når den ble tatt inn + pris og diverse.... de visste ingenting om den! ...jeg blir like skremt hver gang jeg er i kontakt med merkeforhandlere...
Men de ser vel bare på det som en jobb, og er kanskje ikke spesielt bil-interessert..?
Lurte litt på det Matzda jeg også, men trodde det bare var ei sveitsisk dame som forsøkte å uttale Mazda på en slags engelsk?EspenSort92 wrote: Skulle hvertfall tro de visste om den offisielle avdukingen av en bil som er så viktig for Mazda (som forresten uttalles Matzda... så vidt jeg har skjønt)

1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2
-
- Moderator
Har hørt flere i Tyskland uttale det slik også... men det er jo ikke langt fra sveitsisk
...så jeg vet ikke helt, men z er nå z ikke s.... 

HansT wrote: Lurte litt på det Matzda jeg også, men trodde det bare var ei sveitsisk dame som forsøkte å uttale Mazda på en slags engelsk?
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
-
- Moderator
Hadde jeg vært så uinterressert i det jeg jobbet med, så ville jeg byttet jobb... kommer det noe nytt så har jeg hørt om det før "mannen i gaten"
HansT wrote: Har blitt skremt jeg også av sånt. Var engang innom Mazda forhandler og spurte når RX-8'en kom til landet men vedk. (40-50 års alderen) visste ikke hva jeg snakket om.... RX-8 ????
Men de ser vel bare på det som en jobb, og er kanskje ikke spesielt bil-interessert..?
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata