Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg har kjørt miata å mr2 turbo og sittet på i en bmw z3 turbo (ombygd)
jeg vet ikke helt hvis du, skal legge deg på 100k så ville jeg iallfall ikke satset på bmw heller en mx-5 eller mr2 men..syntes faktiskt du får mest for penga hvis du går for mx-5.. kan finne dem billig... å delene koster ikke så allt for mye..enkelt å trimme hvis man vil.. å det er fler å fler som får det godkjent nå:) du får finne ut av det selv, men kan anbefale mx-5 på det sterkeste da jeg har vært borti alle modelene med å uten turbo. ( mx5,z3 og mr2)
Bilen virka grei, men det røde intriøret ble litt for mye etter min smak da.
Hvis den bilen holdes i perfekt stand, og original, blir den bare mer verd med tiden. Den sorte med rødt skinn interiør er en ekte limited edition.
Limited Edition (Brilliant Black with red interior only):
Introduced in the spring of '93, this limited edition (LE) Miata includes B package items plus, BBS wheels, red interior,carpet and floor mats, leather seats, a rear lip-type spoiler, rear lower skirt, front air dam, doorsill plates, Nardi shifter, a key fob, Bilstein shocks, red vinyl tonneau cover, anti-lock brakes, Mazda Sensory Sound System (MSSS) with compact disc player and polished door speaker covers that are shaped like a Harley Davidson's gas tank. Other options include a removeable hardtop and 4-speed automatic transmission. Only 1,500 '93 LEs were sold in the US.
B package inkl. bl.a el.speil, el.vindu, servo, cruisecontrol som kommer i tillegg til overnevnte LE utstyr.
Tar opp denne tråden igjen fordi jeg fortsatt ikke har fått kjøpt meg no bil.. budsjettet har nå blitt til 130k, så en NB er innenfor rekkevidde.. Noen som vet om noen fine Nb`er til salgs? De bilene jeg nå har mest lyst på er:
Mazda Mx-5, Bmw Z3, Alfa Romeo gtv/spider og Mg-F..