Gaz Preformance Coilovers
Moderator: Styremedlemmer
back to toppic!
Hvordan er godkjenningen på dette coilover settet? Har sett litt på dette settet selv, og der er jo grett og få tak i noe som biltillsynet vill godkjenne i vognkort.
Hvordan er godkjenningen på dette coilover settet? Har sett litt på dette settet selv, og der er jo grett og få tak i noe som biltillsynet vill godkjenne i vognkort.
95 - miata 1.8 turbo | FMII link, ACT extreme, FM lightweight flywheel, FM turbo eksos m/FM racepipe, kaaz LSD, 6 speed, tein basic......
Prosjekttråd: http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=5716
Prosjekttråd: http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=5716
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
- Status: Offline
kittet må vær tûv godkjent for å få dette godkjent...
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Nå, etter masse frem og tilbake har jeg endelig fått svar fra MX5parts.
Meg:
Regarding Gaz Performance Coilovers from Absolutely Shocks
Are these TÜV approved?
If yes, where could I get the papers when buying a set?
De:
Dear Marit
Yes they are and the paper come in the box when you order this from us.
Kind Regards
Jochen
www.mx5parts.co.uk
Nå fikk ikke jeg noen papirer med mine, men har bedt de sende de på mail.
Tenkte også at jeg skulle tipse de om faktisk å opplyse at de er godkjente i produktbeskrivelsen.
Så! All good!
Mange bekymringer lettet nå. 
Meg:
Are these TÜV approved?
De:
Dear Marit
Kind Regards
Jochen
www.mx5parts.co.uk
Tenkte også at jeg skulle tipse de om faktisk å opplyse at de er godkjente i produktbeskrivelsen.
Så! All good!

1994 Mazda Mx5 1,8L British Racing Green.
Hardtop
16" OZ Racing
Angel Eyes
Hardtop
16" OZ Racing
Angel Eyes
- Miatapowers
- 7200 RPM
'TweetMX5 wrote:Nå, etter masse frem og tilbake har jeg endelig fått svar fra MX5parts.
Meg:
Are these TÜV approved?
De:
Dear Marit
Kind Regards
Jochen
www.mx5parts.co.uk
Så! All good!Mange bekymringer lettet nå.
takk for denne, blir eg bestiller disse tror eg, er du fornøyd med de eller..
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
- mariusba
- 500 RPM
- Medlemsnummer: 854
Her er svaret jeg fikk fra de ang samme Gaz-settet, jeg som var 5 sek unna en bestilling..
Mx5parts.co.uk:
Hi
I have just rang my supplier to double check and unfortunately the kits are not TUV certified. Sorry i could not help
Kind Regards
Jochen
www.mx5parts.co.uk
Muligens greit med tanke på hva diverse forum sier om de.. jaja, vi får lete videre
Noen som vet om good shit coilovers som ikke er Koni, men har en fornuftig pris på seg.. si ifra!
Mx5parts.co.uk:
Hi
I have just rang my supplier to double check and unfortunately the kits are not TUV certified. Sorry i could not help
Kind Regards
Jochen
www.mx5parts.co.uk
Muligens greit med tanke på hva diverse forum sier om de.. jaja, vi får lete videre

Noen som vet om good shit coilovers som ikke er Koni, men har en fornuftig pris på seg.. si ifra!
'91 Rød - gReddy @ nok til å holde meg under 15% og ha korrekt avgass - FMIC - stygge seter - LSD - Rota JSPL 16" - 205/45 Falken - KYB AGX - HR Springs - Xplod+Focal
Coilovere og fornuftig pris funker generelt dårlig i samme setning.mariusba wrote: Noen som vet om good shit coilovers som ikke er Koni, men har en fornuftig pris på seg.. si ifra!
Du bør heller sjekke ut FM sine kit, som gir helt latterlig bra pris/ytelse.
Er ikke coilovers, men coilovere justerer man som regel 1 gang, og ferdig med det. (med mindre man har mye penger til 4-hjulskontroll)...
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
- Miatapowers
- 7200 RPM
Jepp justere også fm sine med vinkelslipern,, de er laget for å kappe til ønsket høgde, angrer ikke ett sekund på eg kjøpte disse...nope-mx5 wrote:Coilovere og fornuftig pris funker generelt dårlig i samme setning.mariusba wrote: Noen som vet om good shit coilovers som ikke er Koni, men har en fornuftig pris på seg.. si ifra!
Du bør heller sjekke ut FM sine kit, som gir helt latterlig bra pris/ytelse.
Er ikke coilovers, men coilovere justerer man som regel 1 gang, og ferdig med det. (med mindre man har mye penger til 4-hjulskontroll)...
-n
Mx-5 Nb 10TH
Mx-5 Nb 10TH
Ikke heeelt enig med til ønsket høyde, men man kan fjerne de vindingene som er døde. Vesentlig forskjell.StianOppistov wrote: Jepp justere også fm sine med vinkelslipern,, de er laget for å kappe til ønsket høgde, angrer ikke ett sekund på eg kjøpte disse...
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
- Miatapowers
- 7200 RPM
Jepp senker til ønsket høgde, det er vel 4 daue ringer, tar man alle de, så blir den ikke lavere heller,, ligger nok i bunn da, eg har tatt en ring, da er den senket ca 30-35mm vurdere en halv til..nope-mx5 wrote:Ikke heeelt enig med til ønsket høyde, men man kan fjerne de vindingene som er døde. Vesentlig forskjell.StianOppistov wrote: Jepp justere også fm sine med vinkelslipern,, de er laget for å kappe til ønsket høgde, angrer ikke ett sekund på eg kjøpte disse...
-n
Mx-5 Nb 10TH
Mx-5 Nb 10TH