Page 3 of 4
Posted: 28 Mar 2007, 20:21
by EspenAndre
ikke dumt å ta en telefon.. koster ikke såå mye
da jeg gjorde det fikk jeg en litt annen følelse, og det gjør vel de også,
kan sammenligne det med å ringe til en butikk kontra å stille opp i butikken..
veldig upersonlig å sende mail

Posted: 29 Mar 2007, 00:04
by fatlaces
EspenSort92 wrote:ikke dumt å ta en telefon.. koster ikke såå mye
da jeg gjorde det fikk jeg en litt annen følelse, og det gjør vel de også,
kan sammenligne det med å ringe til en butikk kontra å stille opp i butikken..
veldig upersonlig å sende mail

Er du ute etter å tjene penger, så svarer du på mail, handler om å være profesjonell. Penger er penger, personlig eller ei.
Har du ikke rutiner for håndtering av email, så ikke legg ut email adresse på siden din, enkelt og greit
Bedre med en glad kunde som måtte ringe fordi det var eneste måten, enn en irritert som venter på svar på email
Posted: 29 Mar 2007, 00:49
by Theodor
Jeg mener at dem burde være litt mer "på" når jeg sender en mail om at jeg skal bestille 5-7 low pro lykter.
Jeg hadde svart med en gang.
Posted: 29 Mar 2007, 09:12
by fatlaces
Theodor wrote:Jeg mener at dem burde være litt mer "på" når jeg sender en mail om at jeg skal bestille 5-7 low pro lykter.
Jeg hadde svart med en gang.
enig!

Posted: 29 Mar 2007, 18:02
by Olern
Er prisen rett, ha muligens jeg også lyst til å bli med.
Posted: 01 Apr 2007, 21:25
by Rudolf
Theodor wrote:Jeg mener at dem burde være litt mer "på" når jeg sender en mail om at jeg skal bestille 5-7 low pro lykter.
Jeg hadde svart med en gang.
Fremdeles ingen svar ?
Posted: 02 Apr 2007, 15:39
by Theodor
Nei, dette kan ikke være mulig.
Dette er dårlig, kunne ha svart da.
Jeg må nesten bestille snart.
Posted: 02 Apr 2007, 16:52
by EspenAndre
fatlaces wrote:
Er du ute etter å tjene penger, så svarer du på mail, handler om å være profesjonell. Penger er penger, personlig eller ei.
Har du ikke rutiner for håndtering av email, så ikke legg ut email adresse på siden din, enkelt og greit
Bedre med en glad kunde som måtte ringe fordi det var eneste måten, enn en irritert som venter på svar på email
helt enig i dette, men jeg har ikke sagt at det er godt nok..
om man vil handle der til den prisen, så ringer man gjerne for å høre,
om det er et så stort problem å handle der, så viser man det ved å handle andre steder, og send gjerne mail om det valget.. så kanskje de skjerper seg.. men helt klart, det er for dårlig ja
Posted: 09 Apr 2007, 23:46
by fatlaces
regner med at vi fortsatt ikke har hørt noe...?
kanskje vi skal prøve en annen butikk..
er det miatamania vi venter på svar fra ?
Posted: 10 Apr 2007, 01:15
by Theodor
Jepp, blir litt dumt, skal prøve å ringe dem.
Posted: 30 Apr 2007, 12:41
by TweetMX5
Hey, hvordan går det i denne saken?
Jeg skal også bestille low-pro lykter. Har dere kjøpt enda?
Posted: 30 Apr 2007, 21:51
by Theodor
De svare ikke på telefonen engang, jeg skal snakke med miataparts og høre med dem
Posted: 30 Apr 2007, 22:31
by EspenAndre
Theodor wrote:De svare ikke på telefonen engang, jeg skal snakke med miataparts og høre med dem
Når på døgnet har du ringt da?
jeg har forresten et par direkte-mailer til ansatte hos miatamania,
kan sende på PM om det er interressant...
utrolig kjipt at det ikke går bedre enn dette da...
Posted: 09 May 2007, 15:58
by okhandel
Lurte bare på om det var noe nytt her?
Har dere bestillt? Trakk meg tidligere, men er interessert igjen.
Posted: 16 May 2007, 15:23
by pajocab
Hva skjer med denne bestillingen?