EspenSort92 wrote:Må si jeg liker noe ved Z4, men er noen ting jeg ikke helt blir dus med..
liker Z8 mye bedre

men det blir en annen sak...
Hadde jeg vært deg, og du ville vekk fra Mazda, så hadde jeg gått for Boxter.. eller enda bedre S2000 eller 350Z... (vet ikke pris)
Voksen? skjønner kanskje hva du mener, men ikke helt sikker...
men skal man bruke så mye penger på sportsbil,
så bør det bli noe som stort sett står i garasjen synes jeg..
og veldig gjerne noe som ikke mister så mye verdi...
da blir det mye eldre biler som kommer i min ønskeliste...
Jeg har sterkt vurdert boxster, syns den ser fin ut og alt det der, men det er ingen 911.. er liksom en kjapp løsning på å få kjøre porsche.. venter til jeg har råd til de skikkelig sakene

men det er bare meg. har full respekt for andre som kjører boxster, bare så det er sagt. jeg sier ikke noe stygt om bilen, men det er bare ikke noe for meg akkurat nå.. det er jo en ærlig sak.
S2000 har vært oppe til vurdering, men føler den blir litt for rendyrket sportsbil for mitt behov. Pisking av motor før det skjer noe blir slitsomt i lengden når man kjører mye i sentrum.
jeg har ikke råd til to biler, så derfor må jeg se etter en sportsbil som også kan levere litt komfort. Skulle jeg bare hatt en bil som jeg kunne ha det gøy med så hadde jeg nok sannsynligvis gått for en S2000..
jeg elsker å kjøre bil, så jeg kjører stort sett samme hvor jeg skal. kjører gjerne i 15 minutter når jeg skal handle mat, selvom Mega ligger 5 minutter unna leiligheten min.
350Z hadde vært knall, men den er altfor dyr for mitt budsjett..
Det jeg mener med "voksen" er bare at det i utgangspunktet ikke er et leketøy jeg ser etter, men en "voksen" bil med litt barnslige tendenser, hvis du skjønner.
også har jeg falt for designet, kommer ikke utenom det.
alt i alt syns jeg det er fin pakke når man først skal handle bil i det segmentet.
mye mulig jeg har skifta mening til neste år og selger den, men den tid den sorg