Rister litt liv i denne tråden. Er det noen her inne som har bygget Megaspuirt og vil dele erfaringer?
Tenkte å blåse støvet av loddebolten og handle inn deler i løpet av høsten.
Megasquirt-tråd
Moderator: Styremedlemmer
- Banzaibaggen
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 670
- Status: Offline
Jeg kjører med MS ja. Bygde den ikke selv da jeg syns det er helt genialt med PnP
. Skal du bygge selv nå vil jeg anbefale deg å se nærmere på DIYPnP som er bygd på den seneste teknikken og koster ikke mye mere en ett vanlig MS byggesett. Sett deg ned noen kvelder og les her: http://www.miataturbo.net/forum/f18/ Ikke la deg skremme av sjargongen der
, de er veldig kunnskapsrike og forlanger bare at før man spørr dumme spørsmål får man sette seg inn i materien. Jeg har ikke brukt bedre sprut før og jeg har erfaring med flere så sett deg inn i materien og ha det morro
.

-`99 MX-5 MS, GT2871, 3", ++
- Dr_J
- 500 RPM
- Medlemsnummer: 902
DIYPnP ser sikkelig bra ut. Mye trolig at jeg går for den, blir mindre hodebry da. Nå har jeg Greddy-kit med custum downpipe og 2,25" eksos, luft-til-vann intercooler, Vortech Fuel Pressure Regulator (standard Greddy-kit). Ellers er alt orginalt.
Vil ha datasprut for å få litt mer hester så klart, men også for å få vekk luftmengdemåleren. Må ha litt orden i motor-rommet
Nye dyser må også til, hvor store vet jeg ikke ennå. Her kan jeg trenge noen råd.
Vil ha datasprut for å få litt mer hester så klart, men også for å få vekk luftmengdemåleren. Må ha litt orden i motor-rommet

- Banzaibaggen
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 670
Hiv på noe 550 dyser så har du nok drivstoff selv når du bestemmer deg for en større turboDr_J wrote:DIYPnP ser sikkelig bra ut. Mye trolig at jeg går for den, blir mindre hodebry da. Nå har jeg Greddy-kit med custum downpipe og 2,25" eksos, luft-til-vann intercooler, Vortech Fuel Pressure Regulator (standard Greddy-kit). Ellers er alt orginalt.
Vil ha datasprut for å få litt mer hester så klart, men også for å få vekk luftmengdemåleren. Må ha litt orden i motor-rommetNye dyser må også til, hvor store vet jeg ikke ennå. Her kan jeg trenge noen råd.

-`99 MX-5 MS, GT2871, 3", ++
Vi lodda en MS fra bunnen av for noen år siden.
Null problem det, trivielt å gjøre.
Lønner seg å kjøpe stim-kit og, da monteringsmanualen bruker denne hele veien gjennom monteringen for å teste at ting fungerer som det skal.
Utrolig artig prosjekt forøvrig.
-n
Null problem det, trivielt å gjøre.
Lønner seg å kjøpe stim-kit og, da monteringsmanualen bruker denne hele veien gjennom monteringen for å teste at ting fungerer som det skal.
Utrolig artig prosjekt forøvrig.
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll