Page 3 of 3

Posted: 23 Aug 2008, 16:19
by indahla
Hauk wrote:Liker man ikke dette så er det nok fordi man bare lekte med barbiedukker og te-kopper som liten. Sånn er det med den saken.

:)
Takk for den :wink:

Posted: 23 Aug 2008, 20:06
by HF-mx5T
indahla wrote:
DrHolm wrote:Image
Usikker på denne altså... Ble litt brett for min del.
bredt blir det ikke før man drar fram orginal mazda bredding :D

Image

Posted: 23 Aug 2008, 22:52
by B1ackBoX
Sykt stor vinge på den bilen. Må nok litt opp i hastiget for å få behov for den ja.

Posted: 24 Aug 2008, 00:06
by Vegard
Hundred one bilen er så konge!

Posted: 24 Aug 2008, 00:15
by Vegard
Vi trenger litt hundred one snask.

Lite mazda igjen i denne bilen :)

Image
Engine
Maximum Output: 320PS (315hp) @ 8500 RPM
Maximum torque: 35Kg (253 ft-lb) @ 6,700 RPM
Built by: Maruha Motors
Displacement: 1930cc
Bore × stroke: 85.0mm × 85.0mm
Compression ratio: 12.7: 1
Intake system: TOYOTA 4AG individual throttles
ECU: MoTeC M48-ADV ROG
Ignition coil: MoTeC
CDI: MoTeC
Cam: Toda Racing 300 degree 10.7mm lift
Lifter: Toda Racing shim under bucket solid mechanical type
Valve spring: Toda Racing strengthened type
Timing gear: Toda Racing adjustable
Piston: Toda Racing forged 85.0mm φ
Connecting rod: Crower
Crank: Original crank lightened and polished
Head Gasket: Toda Racing 0.8 mm
Oil cooler radiator
Nitrous oxide: Dry shot × 8

Drivetrain
Clutch: ATS carbon clutch
Transmission: MATSUDA SUPIDO FURUKUROSUMISSHON (???)
LSD: ATS carbon LSD
Final Drive Ratio: 5.1:1

Suspension
Shock absorber: OHLINS MH-P
Spring: Swift F 13Kg R 11Kg
Control arms: Manatee Racing adjustable
Uprights: SP-TEC

Tire/Wheel
Wheel: Panasport F: 15X8J R: 15X8.5J
Tire: Yokohama A048 F: 225/50-15 R: 225/50-15

Brake
Brake rotor: For NA8
Brake pads: F: ED CC-M R: ED CC-M

Body
Body reinforcement: Increase spot welds + roll cage
Front spoiler: Garage Hundred One wide body
Hood: Garage Vary lightweight type
Door: FRP lightweight
Hard Top: Garage Vary lightweight type
Over Fender: NOPRO
Ganske sprekt oppsett ja! 5.11 utveksling og 315hk.

DO WANT

Posted: 27 Aug 2008, 16:44
by mojo-91
Denne karen holder seg til standard NA-dekkdimensjon: 185/60/14 :lol:


Image


Image

Posted: 27 Aug 2008, 16:46
by nope-mx5
mojo-91 wrote:Denne karen holder seg til standard NA-dekkdimensjon: 185/60/14 :lol:


Image


Image
Det MÅ gå galt.
Ser jo at dekket knapt klarer å henge på kanten der.
Ikke morro å vri dekket av felgen igrunn.

-n

Posted: 27 Aug 2008, 18:24
by Miatapowers
Tror ikke man klarer å vrenge dekket av, mine er da nesten like mye i press, og har kjørt rimelig hardt i svingene,, dekkene flexer ikke som originalt, så dekket står hvor det skal, er høyprofil osv man vrenger av, vrengte av 3 dekker på volvoen eg hadde kun en kveld,, :roll: brukte bensin som en ferarri og gikk som en lada,,

Posted: 27 Aug 2008, 19:12
by mrinzane
ELSKER sånn stuk :twisted:

Posted: 27 Aug 2008, 21:37
by DrHolm
men det er drit fett å dekket av og på felgen.. :roll:

Posted: 27 Aug 2008, 22:26
by JonEivind
Tror det "bare" er 8" på denne men... 0 i offset.

Image

Posted: 27 Aug 2008, 22:39
by DrHolm
ohh.. Sportmax! keen på de som "hverdagshjul" etterhvert.