Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Celia* wrote:Hvis jeg og DrHolm dukker opp imorgen, så blir det i en Volvo C30 hehe.. ble påkjørt bakfra for en uke siden (vi sto bom stille og blinka ) så sport'n er på sjukehuset... Noen skjønner ikke at det ikke er ræva på bilen foran seg en skal følge med på når man kjører
Uff da.. Må være noe med rumpa på sølv NBFL fordi jeg ble veldig nesten kjørt på bakfra en del ganger med den.. Spesiellt en dame som omtrent prøvde å torpedere den bakfra to ganger på et drøyt minutt.. Til slutt ble den kjørt på når den sto parkert..
Grrrr er det mulig at ikke folk bare kan holde avstand og se seg for.. hvis de ikke klarer det så får de heller ta bussen! Men ja, tror nesten snart at det ligger en liten forbannelse over Mx'n, er bare to mnd siden vi dulta til et dådyr på veien også.. men det gikk bra, bare noen fester på fangern som knakk, litteranne styggere nå.
hvis det er noen fra området her som tenkte kjøre sammen ned så kanskje vi kan møtes på shell i lillestrøm litt før tolv? aaaner ikke veien ned dit og tror jeg akkurat mista de jeg skulle kjøre med så haddew vært fint om jeg kunne kjørt med noen ned dit.
SweetMX5 wrote:hvis det er noen fra området her som tenkte kjøre sammen ned så kanskje vi kan møtes på shell i lillestrøm litt før tolv? aaaner ikke veien ned dit og tror jeg akkurat mista de jeg skulle kjøre med så haddew vært fint om jeg kunne kjørt med noen ned dit.
411 85 280
Da er jeg på Shell i Lillestrøm klokken 12. Plottet inn addressen på gps´en så vi skal nok finne frem
MxMats wrote:Ble det tatt noen bilder da? Ligger på sofaen med forkjølelse og feber, ellers hadde jeg dukket opp også.
tror ikke det ble tatt noen bilder..
Bilene sto over alt blant vanlige biler..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive