Moderator: Styremedlemmer
Biffen er meget rimelig i sverige, nesten som grøt i norge,indahla wrote:Hm... valgets kvaler..
Kjøpe nye NCFL og spise grøt hver dag - fortsette med NB og spise biff...
Jeg sier ikke at den er stygg, for all del. Jeg mener bare at den ser ikke ut som en mx5 i den grad NC, gjør (fronten altså).DrHolm wrote:sett den i virkeligheten altså?![]()
..gir den en sjanse til jeg får sett den jeg..
Hehe ja men 1.8-litern funker jo fett denSevenord wrote:Åh dette så digg ut! Liker den virkelig! Synd 2.0l var hinsides dyr kontra 1.8l
Heldig du som fikk være med på testkjøring! Hvordan fikk du til det? ^^
Noen som har det!Celia* wrote:Hehe ja men 1.8-litern funker jo fett denSpørs om det ikke blir en sånn en på meg om par år ass... Men jeg vil ha en MSM og... hmm kan visst ikke få meg unger og sånt på ti år ++ i hvert fall hehe..
Jeg jobber i forlaget bak bl.a. bladet Bil (en uke til før jeg bytter jobb), er til daglig ansvarlig for abonnement og kundesenter så ikke så bilrelatert stilling som jeg gjerne ville hatt. Meeeen redaksjonen vet jeg er en liten bildust så har vært med på prøvekjøringer og tester ved div anledninger, og de vet jeg er spes entusiastisk når det gjelder MX-5, så de var snille og spurte om jeg ville ta presseturen redaktøren ble invitert til, og da var jeg jo ikke vanskelig å be hihi. Jeg har fått skrevet artikkel om NCFL sjøl også i marsutgaven av bladet, moro det ja.