Edit: Sitter nå om dagen og prøver å bestemme meg for de nye instrumentskivene...

Moderator: Styremedlemmer
Jeg liker R2-looken med sorte deksler best. Dessuten har du jo allerede en interiørmessig knallrød LE.Rudolf wrote:Jeg er usikker på om jeg skal bruke røde eller sorte plastdeksler på setene.
Her er de med sorte som var originalt på Eunos R2-limited (og som jeg jo prøver å kopiere)
Jeg legger litt arbeid i å få ok bilder, så det er hyggelig at det blir lagt merke tilStalfa wrote:Jeg er imponert over den gode kvaliteten på alle bildene dine.
Fint.Hauk wrote: Jeg liker R2-looken med sorte deksler best. Dessuten har du jo allerede en interiørmessig knallrød LE.
Jeg bruker i snitt en ettermiddag/kveld + en helgedag i uka på bilen.tor340 wrote:Meget bra bilder, og jeg synes også Erik rekker utrolig mye. Farge kombinasjonene i bilen synes jeg ikke er så bra. Hvit bil, gull felger, rødt og svart interiør og annen farge på instrumenter? Det er min mening,da (smaksak) Jeg har holdt på med bil/båt interiør i mange år og har lært meg at fler enn 2 farger på interiør ødelegger helheten.
Det er en sikringsholder.glaibilenmin wrote:det releet som står på den plastboksen på antenna der...e det varmerute releet?