Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er rett og slett noe med det at de få gangene jeg har prøvd å bestille noe der så har jeg kommet inn i særdels godt humør, men det hjelper ikke - for i det jeg går ut er dagen ødelagt.
Av den grunn anser jeg det som mye hyggeligere og enklere å bestile av "Whong", og ikke et spørsmål om pris, men skal aldri spørre igjen, lover
EspenAndre wrote:Det er vel mulig å komme til med nebbtang på undersiden?
Var det jeg prøvde, men jeg klarer ikke gripe rundt mothakene siden den delen som slangen tres på er såpass langt.
Jeg sto på et fornebutreff og stuka som fy med det før jeg bare ga opp
Hvis Oslo-folk har gjort dette før, så er dagens utfordring å gjøre det på min på neste møte.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Beining wrote:Er rett og slett noe med det at de få gangene jeg har prøvd å bestille noe der så har jeg kommet inn i særdels godt humør, men det hjelper ikke - for i det jeg går ut er dagen ødelagt.
Av den grunn anser jeg det som mye hyggeligere og enklere å bestile av "Whong", og ikke et spørsmål om pris, men skal aldri spørre igjen, lover
Dra på Ullern Bil. Kjempehyggelige og proffe. Dysene må bestilles og kommer etter to dager. Kosta ikkeno...
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Takk for tips! Har ikke plukka opp denne tråden før... Bestiller i morra!
-thomas- '91 Miata 1.6l B-pack
'10 Mazda 6 advance 2.2d stv You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!
Må innrømme at jeg ikke er helt overbevist på disse. Byttet i fjor en gang. Nå i vinter har jeg merket at de spyler litt høyt. Siden det ikke er noe justering på disse er det lite å gjøre med.
Er ikke noen stor krise, men blir et relativt stort felt nederst til venstre på ruta som ikke blir rent. Skal prøve å bytte vindusviskere for å se om det hjelper.
petterbw wrote:Må innrømme at jeg ikke er helt overbevist på disse. Byttet i fjor en gang. Nå i vinter har jeg merket at de spyler litt høyt. Siden det ikke er noe justering på disse er det lite å gjøre med.
Er ikke noen stor krise, men blir et relativt stort felt nederst til venstre på ruta som ikke blir rent. Skal prøve å bytte vindusviskere for å se om det hjelper.
Men de bruker veldig lite spylerveske
Samme erfaring her. Disse hadde nok aldri fungert på vinterstid da de ikke spyler nede til venstre på frontruten. De står nok for nærmt ruten i forhold til det de er designet for. Bare tull spør du meg. (siden min kun brukes sommertid overlever de foreløpig under tvil...)