Posted: 21 Aug 2009, 17:31
Snakker om å skyte seg selv i fotenbiXen wrote:Ja nå kan dere angre på at dere kjøper "big block" 4ere

Og hvem vil vel kjøre en wannabe MX5 med 4 seter og tak?
Nei fysh, takke meg til 4'ern og vind i ansiktet!

Snakker om å skyte seg selv i fotenbiXen wrote:Ja nå kan dere angre på at dere kjøper "big block" 4ere
wannabe mx-5?Kremgutt wrote:Snakker om å skyte seg selv i fotenbiXen wrote:Ja nå kan dere angre på at dere kjøper "big block" 4ere
Og hvem vil vel kjøre en wannabe MX5 med 4 seter og tak?
Nei fysh, takke meg til 4'ern og vind i ansiktet!
Dette er et MX5-forum, ikke sant. Jeg kan jo ikke være pro RX med en som har gått fra MX.Vegard wrote:wannabe mx-5?Kremgutt wrote:Snakker om å skyte seg selv i fotenbiXen wrote:Ja nå kan dere angre på at dere kjøper "big block" 4ere
Og hvem vil vel kjøre en wannabe MX5 med 4 seter og tak?
Nei fysh, takke meg til 4'ern og vind i ansiktet!
Noen må tydeligvis se litt på Mazda sin historie...
Du som er så handy ville hatt null problem med en wankel, trengs litt lesing om teori og så er mye lettere å jobbe med, spesielt uten turbo.StianOppistov wrote:Alltid slikt her, man kjøper en mazda mx-5 så har man plutselig verdens beste bil,,eg hadde lett byttet med masse, bare ikke med wankel,,
Meget enig i denne i grunn,, men hva er eg fanden ikke sikker på.. det fine med mxen er allround bruk, bruker bensin som en fiesta, går som en ford sierra, og bedre holdbarhet enn dem begge,,,Harald wrote:alt til sin bruk,.. mx5 som trimmet leketøy/gokart er fett. hadde jeg hatt mer penger, hadde jeg hatt noe helt annet
Haha, det var litt av en sammenligning. Lo godt av den, stemmer jo veldig bra... Men det er et godt spørsmål - jeg tviler på at mine andre drømmebiler (F355 og 964 RS) egentlig er noen bedre pakke totalt sett mtp pris og brukbarhet. Mulig mx5 er en mikke mus-bil, men jeg tolker det mot det positive. Veldig greit å ha en bil man kan kjøre som et svin uten å frykte motoroverhalinger til 120k og delepriser fra helvete. En perfekt arbeiderklasse-sportsbil, rett og slett.StianOppistov wrote: Meget enig i denne i grunn,, men hva er eg fanden ikke sikker på.. det fine med mxen er allround bruk, bruker bensin som en fiesta, går som en ford sierra, og bedre holdbarhet enn dem begge,,,
Ja igrunn digger eg den,,Kjakan wrote:Haha, det var litt av en sammenligning. Lo godt av den, stemmer jo veldig bra... Men det er et godt spørsmål - jeg tviler på at mine andre drømmebiler (F355 og 964 RS) egentlig er noen bedre pakke totalt sett mtp pris og brukbarhet. Mulig mx5 er en mikke mus-bil, men jeg tolker det mot det positive. Veldig greit å ha en bil man kan kjøre som et svin uten å frykte motoroverhalinger til 120k og delepriser fra helvete. En perfekt arbeiderklasse-sportsbil, rett og slett.StianOppistov wrote: Meget enig i denne i grunn,, men hva er eg fanden ikke sikker på.. det fine med mxen er allround bruk, bruker bensin som en fiesta, går som en ford sierra, og bedre holdbarhet enn dem begge,,,
Det er nok ikke uten grunn at discovery gjengen kåret MX-5 til 2. greatest sportscar of all time! 3. plass var MacLaren F1, 9. plass var Skyline. Ferrari Enzo var der et sted. 911 kom på 1. plass for øvrig.StianOppistov wrote:Ja igrunn digger eg den,,Kjakan wrote:Haha, det var litt av en sammenligning. Lo godt av den, stemmer jo veldig bra... Men det er et godt spørsmål - jeg tviler på at mine andre drømmebiler (F355 og 964 RS) egentlig er noen bedre pakke totalt sett mtp pris og brukbarhet. Mulig mx5 er en mikke mus-bil, men jeg tolker det mot det positive. Veldig greit å ha en bil man kan kjøre som et svin uten å frykte motoroverhalinger til 120k og delepriser fra helvete. En perfekt arbeiderklasse-sportsbil, rett og slett.StianOppistov wrote: Meget enig i denne i grunn,, men hva er eg fanden ikke sikker på.. det fine med mxen er allround bruk, bruker bensin som en fiesta, går som en ford sierra, og bedre holdbarhet enn dem begge,,,perfekt bil nr 2, kan brukes til alt man ønsker, like driftsikker som en mazda 323,