Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hva skal du med varme og klamme skinnseter ??
El.vindu er kjekt å ha..
Syns heller ikke sølv er rettfargen. I og med at annen hver bil er sølv på veien. så syns jeg at fargen er litt oppbrukt..
Rockfordman wrote:
kodvaag wrote:Heller kjøp den sølvgrå i kristiansand. Den var strøken, men minimalt utstyrt. (uoriginale alus og ac og ikke noe annet)
Har lyst på el. vinduer og skinnseter og sølv er liksom ikke min greie. ihvertfall ikke på mx5.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Skinn er ikke så nøye, el. vinduer er ikke så nøye heller, du når jo passasjersveiven fin fra førersetet...
Det eneste jeg vil ha uansett på en Miata er cruise control.
Det er så avslappende på langtur, og for en Miata sin del syntes jeg det gjør at man kan slappe mer av på turen, når man slipper å passe gassen og speedometeret hele tiden, så er det mer tid til å nyte opplevelsen av at landskapet glir forbi osv...alt det som er bra med åpen bil på en sommerdag...
Jeg hadde selv kjøpt den sølvfargede hadde den hatt CC, tenkte på å kjøpe den og ettermontere, men nå fikk jeg tak i en annen bil så det ble ikke noe.
kodvaag wrote:Skinn er ikke så nøye, el. vinduer er ikke så nøye heller, du når jo passasjersveiven fin fra førersetet...
Det eneste jeg vil ha uansett på en Miata er cruise control.
Det er så avslappende på langtur, og for en Miata sin del syntes jeg det gjør at man kan slappe mer av på turen, når man slipper å passe gassen og speedometeret hele tiden, så er det mer tid til å nyte opplevelsen av at landskapet glir forbi osv...alt det som er bra med åpen bil på en sommerdag...
Jeg hadde selv kjøpt den sølvfargede hadde den hatt CC, tenkte på å kjøpe den og ettermontere, men nå fikk jeg tak i en annen bil så det ble ikke noe.
cc er oppskrytt. bruker det sjelden selv. og en bil som Mx5/miata skal jo være en fryd å kjøre, litt sporsfølelse må man ha ved å gasse selv osv Men men, smaken er som baken.
Har tenkt å dra å se på en brg 91 til helga. no spes jeg bør se etter/passe på?