Page 4 of 4

Re: MX5 som merkevare

Posted: 17 Feb 2013, 23:18
by Hauk
Jeg er nesten mest imponert over responstiden og det unisone innholdet i meldingene på en lørdags formiddag. Her er det ikke noe gammaldags printa A4-ark på verkstedsveggen i Flateby. Snakker vi om varlslingsliste per SMS? ;)

Re: MX5 som merkevare

Posted: 18 Feb 2013, 01:04
by Agility
Hauk wrote:Jeg er nesten mest imponert over responstiden og det unisone innholdet i meldingene på en lørdags formiddag. Her er det ikke noe gammaldags printa A4-ark på verkstedsveggen i Flateby. Snakker vi om varlslingsliste per SMS? ;)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :roll:

Re: MX5 som merkevare

Posted: 23 Feb 2013, 17:01
by Hayaku
MX5 er billige, har stor deletilgang i "stylingmarkedet", er lettskrudde ++ så har stor forståelse for at folk bruker den som base for hardparking.
Jeg ser derimot ikke helt poenget i autoslalom - saktegående misbruk av drivverk i mine øyne.. Ser heller ikke helt poenget i en tråd der det skal synses om hvordan andre setter opp/ bruker sine biler :wink:

Re: MX5 som merkevare

Posted: 23 Feb 2013, 19:05
by MX-Jon
Hayaku wrote:Jeg ser derimot ikke helt poenget i autoslalom - saktegående misbruk av drivverk i mine øyne..
Litt usikker på hva du mente her, ser du ikke poenget i autoslalom generelt, eller det å bruke MX5 i autoslalom?

Re: MX5 som merkevare

Posted: 24 Feb 2013, 14:13
by Hayaku
Ja jeg mener autoslalom generelt, at MX5 er en god kanidat for slik mekanisk voldtekt bestrider jeg ikke.
Men poenget mitt var heller: hvor interessant er det egentlig for dere andre og høre om min høyst subjektive formening om hvordan dere bruker deres biler?