Page 4 of 7

Re: Trym's 92 røde. ''restaurering''

Posted: 02 Aug 2014, 07:01
by Pelle
uggla wrote:Det heter vel strengt tatt fipp-skjegg? ;-)

M
Nå er det like før Arinbjørn Flipper Ut :?

Re: Trym's 92 røde. ''restaurering''

Posted: 22 Sep 2014, 13:33
by z1000

Re: Trym's 92 røde. ''restaurering''

Posted: 22 Sep 2014, 14:09
by Ørnbjørn
Har ein sort med varmetråder som eg er veldig glad i!
Kjem nokre oppdateringar her etterkvart, tvinn fippskjegget!

Re: Trym's 92 røde. ''restaurering''

Posted: 24 Sep 2014, 23:53
by Ørnbjørn
Var innom Antoniunsen's Ekspressmekk og gjenbruksstasjon i dag.

Image

1.8 bremser som Vidar køyrde med fram til nyleg (Galfer skiver og klosser samt stålslanger), vifte frå Jon og Jackson Racing CAI frå Mussa og filter frå Stafla blei smelt i på rekordtid.

Re: Trym's 92 røde. ''restaurering''

Posted: 25 Sep 2014, 01:28
by Trym N1290
Var kjekt å skru på gammel kjenning :D

Bilen er kjempe fin å kjøre, litt krims krams her og der. Men hva gjør vell det, fun faktoren er høy.

også fikk vi klemt i ny bremsevæske, selv om den gamle så fin og blank ut. Mener å huske den var byttet rett før jeg tok over bilen. sammen med skiver og klosser rundt om.

Re: Trym's 92 røde. ''restaurering''

Posted: 25 Sep 2014, 06:21
by Stalfa
Trym N1290 wrote: også fikk vi klemt i ny bremsevæske, selv om den gamle så fin og blank ut.
Skiftet dere bremsevæske til master's til clutchen? Den var ganske så svart mener jeg å huske.

Re: Trym's 92 røde. ''restaurering''

Posted: 25 Sep 2014, 09:38
by Ørnbjørn
Nei, heller ikkje kjølerøret til servoen (det lekk ikkje lengre etter at Trym var ute med tanga).
Men det skal byttes. Clutchveske og kjøleveske må dunkes i straks. Nye dekk og felger ligg i hagen til Vidar. Nytt ratt skal eg ha. Alle tinga!

Bremsene låser rottedekka lett, mindre guffen på pedalen. Beste 800,- eg har brukt på bilen (inkluder reine og pene calipere).

Re: Trym's 92 røde. ''restaurering''

Posted: 25 Sep 2014, 22:03
by mojo-91
Bra oppgraderinger!
Jeg liker å stå på balkongen min og studere bilen din ørnbjørn. Den er noe for seg selv :wink:

Re: Trym's 92 røde. ''restaurering''

Posted: 25 Sep 2014, 22:39
by Ørnbjørn
uff ja.
det blir bedre. verre.

Re: Trym's 92 røde. ''restaurering''

Posted: 29 Sep 2014, 09:07
by Ørnbjørn
Image

Fått rydda opp litt i trynet på rotta.

Re: Trym's 92 røde. ''restaurering''

Posted: 30 Sep 2014, 23:45
by Ørnbjørn
på veg til å bli for retro denne :evil:
dunker inn nokre meir tidsriktige detaljer, starter med dette

Image

Re: Trym's 92 røde. ''restaurering''

Posted: 08 Oct 2014, 01:11
by Ørnbjørn
Køyrde Oslo-Bergen-Sogn med ganske guffen respons. Filteret i JR CAI var skikkelig vaska, så her måtte det vera noko anna. Bytta Air Flow Meteret med det frå det gamle luftfilteret, men då gikk den ikkje i det heile tatt (verka som det ikkje var kontakt med skøytekabelen). Opna den nye gamle AFM'en, pussa kontaktar og i det den skulle inn igjen såg eg at "spjeldet" i AFM'en ikkje lukka / opna som det skulle. Smurte og fingra det eg var god til og vips! Gamle rotta er ein bedre versjon av sitt gamle sjølv.

Det eg ikkje skjønar er kvifor gamle gamle AFM'en ikkje fungerte sammen med JR CAI. Nokre forslag? Fungerte perfekt med gammalt filter. Må ein modifisere AFM for å få den til å spele på lag med JR CAI?

Bilde av eit Air Flow Meter

Re: Trym's 92 røde. ''restaurering''

Posted: 08 Oct 2014, 15:08
by helly
Har JR CAI egen AFM? Om du trenger en AFM (samme som på bildet), så har jeg liggende.

Re: Trym's 92 røde. ''restaurering''

Posted: 08 Oct 2014, 15:21
by Ørnbjørn
Det er det eg lurer på, men ikkje finner ut av.
AFM som fulgte med den brukte CAI'en eg kjøpte fungerer nå etter ein liten overhaling.
Min forrige fungerte med opent filter, medan bilen dør etter eit sekund saman med gammal AFM og JR CAI.

Re: Trym's 92 røde. ''restaurering''

Posted: 08 Oct 2014, 15:50
by Stalfa
Ørnbjørn wrote: Min forrige fungerte med opent filter, medan bilen dør etter eit sekund saman med gammal AFM og JR CAI.
Kanskje den også trenger en liten overhaling? Ser ikke at det blir solgt AFM sammen med JR CAI.