Gaz Preformance Coilovers
Moderator: Styremedlemmer
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Status: Offline
Tja er det så mye bedre med coilovers da, de er ofte godkjent mellom ett vist nivå, men hvor mangen ligger innenfor disse målene da,,
eg er fremdeles høy eg, vet ikke om det er hjerneskaden eg har fått i disse trange dalene her eg, men føler eg ligger godt an, bilen min er senket ca 30mm med stive fjører, og føler eg kan gå enda 10mm til,. ca en ring det, kapper man vekk 3 av de 4 døde ringene så senker man en 50-60mm noe så fremdeles gir litt vandring på fjærer. omtrent det samme som koni suspension kit, så har justerbare fjørhyller, om man legger det på laveste skål. noe de fleste gjør, men fordelene med fm fjører er at de er mye stivere enn koni pluss fm sine dempere er mye stivere i bound, så også 60mm vil funke bedre enn feks dette kittet..

2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
- Miatapowers
- 7200 RPM
- mariusba
- 500 RPM
- Medlemsnummer: 854
Takker for svar i så fall.. blir vel faktisk et sett KYB AGX med enten Eibach eller Koni.. selv om jeg i skrivende stund er litt småskeptisk til begge to
Takker for svar 

'91 Rød - gReddy @ nok til å holde meg under 15% og ha korrekt avgass - FMIC - stygge seter - LSD - Rota JSPL 16" - 205/45 Falken - KYB AGX - HR Springs - Xplod+Focal
- Vegard
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 0
Bare for å gi min mening.
Skulle jeg kjøpt nye fjører og dempere, tror jeg det ville blitt slik.
Tokico Illumina, KYB agx eller Koni (Her er det vel mange i hver "camp" som sier de andre er dritt, men tror alle tre fungerer fint) + H&R fjører og FCM bumpstops.
Jeg har forøvrig Tokico Illumina og Eibach fjører på min nå.
Skulle jeg kjøpt nye fjører og dempere, tror jeg det ville blitt slik.
Tokico Illumina, KYB agx eller Koni (Her er det vel mange i hver "camp" som sier de andre er dritt, men tror alle tre fungerer fint) + H&R fjører og FCM bumpstops.
Jeg har forøvrig Tokico Illumina og Eibach fjører på min nå.