Ja.DrHolm wrote:tenkte på pluggledningene jeg da.
Det var det som sto i livstidsgarantibeviset til pluggledningene.
Garantien gjelder heller ikke dersom du klipper dem i to deler.
Så nå vet du det ....

Erik
Moderator: Styremedlemmer
Ja.DrHolm wrote:tenkte på pluggledningene jeg da.
Spøk til side ....arildh wrote:Er veldig overrasket over at pluggkabel hettene eller hva det heter smelter. Det skal jo liksom være silikon og de beste kablene som er å oppdrive.
Å fillernFroden wrote:Ja, de er noen merksnodige folk - Rudolph Diesel er en historisk person - han oppfant dieselmotoren. Historien sier at han døde på en båt (!), og da er det jo litt spesielt å oppkalle en båt etter ham.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rudolph_Diesel
Jeg holder en knapp på den bensindrevne i forgrunnen
Båtrace sier du ....uggla wrote:Så den båten der i Arendal ja. Under båtracet for en uke (-ish) siden.
Tok noen bilder men du rakk jo å publisere før meg.
MX-5 NA er konstruert og tegnet med 14" hjul.mussa wrote:Ser ut som det har gått bra med bilen din? Hehe.. Ikke bare bare å kjøre Rudolf hardt, litt for brå overgang for`n? Når jeg ser felgene dine får jeg nesten lyst på 14" felger selv.. Ser veldig bra ut!
Sorry, glemte "fett".indahla wrote:16" _er_ fett!Rudolf wrote:(16"/17" traktorhjul er det noen som TROR er fint/tøfft/coolt/barskt)
![]()
Erik
Jeg snakker om NA, som fikser 15" også.tness wrote:16 tommere på NB synes jeg ser helt greit ut. NB kom jo som sagt med 15 tommers orginalt.
Flottings at Rudolf ikke tok for mye skade av slalomkjøringa. Men en liten støkk fikk han nok.
Jeg skal jo ikke snakke da, siden jeg aldri har hatt bilen på noen form for banekjøring.
Sonyen spiller fortsatt som bare f***:)
Ok !glaibilenmin wrote:vil røpe seg veldig fort gjennom en co test av kjølevannet for å få konstatert dette 100% da.