Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Siden jeg er er formann i alzheimerklubben, hadde jeg jo glemt at mx'n skal leveres til centralgaragen på mandag.. .. Og der blir den noen dager.. Så da blir det uansett ikke noe broom live på meg..
Knektus, du kan sitte på meg om du kommer deg til Bærum eller Oslo. Jeg kommer fra Oslo, så jeg fåkke henta deg i Drammen på grunn av tidsproblemer.
Er ferdig på jobb kl 15, og da står det rimelig stille mot Drammen
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
LoKi wrote:Knektus, du kan sitte på meg om du kommer deg til Bærum eller Oslo. Jeg kommer fra Oslo, så jeg fåkke henta deg i Drammen på grunn av tidsproblemer.
Er ferdig på jobb kl 15, og da står det rimelig stille mot Drammen
Takker masse for tilbudet.. Men detta er ikke så veldig viktig for meg, men om noen kjører forbi døra mi, kan jeg henge meg på..
nope-mx5 wrote:Hmm, kanskje jeg skal få med samboer og kjøre en tur med min litt optimerte Sport kanskje.
Noen som stiller med noen fete felger jeg kunne lånt for anledningen?
-n
Har noen felger, men skal jeg ha med de må jeg kjøre smurfen Men din Sport er mer modda enn min så jeg kunne like gjerne tatt smurfen og heller tatt med noen hjul hvis noen vil låne. Kan jo ta med banedekka og hvis noen vil stå inne med de på
Hallo; er bortreist (også fysisk) den 24. men jobber med å få reservesjåfør. Dessverre har blåmann kun sommerdekk, så det blir et vær/føre forbehold.
Brett
Brett
'63 1/2 Ford Falcon Futura Hardtop V8 Sprint - Rose Beige
'91 Lotus Esprit SE - Calypso Red
'99 1,8 NB 10AE - Sapphire Blue Mica, Hard Dog Roll Bar, MP62, IC, FCM Coilovers, NBFL brakes.
'18 Mitsubishi Outlander PHEV - Svart
'16 ND 2,0 / 160 Rød
Hmm, må se om jeg ikke får vært med på dette, da selvfølgelig med bilen på utsida, godt gjemt mellom noen andre så de tragiske vinterhjula ikke syns fra noen vinkler...
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special