Page 44 of 65
Posted: 02 Jul 2009, 14:56
by indahla
mojo-91 wrote:Men du har jo ikke lagt ut et eneste bilde med toppen oppe!
Mener du "oppe" eller "oppe"...?

Posted: 02 Jul 2009, 15:34
by Miatapowers
I denne varmen så bør taket ligge "nede"
Posted: 02 Jul 2009, 23:36
by Rudolf
Null hull .....
Folka på NAF likte Leopold de også
Kun èn anmerkning: Ikke forskriftsmessig kjennemerke !
(prøveskilter blir ikke godkjent ...)
EU godkjent og klar for sommeren ...
Jeg er veldig fornøyd med at de godkjente lys-arrangementet som er kliss orginalt amerikansk Miata.
(uten sideblinkere ..... hysj ....)
Bremsene var supre, og understellet var tait og fint.
I dag er jeg er meget lykkelig mann.
I morgen skal jeg hente nye plastskilter.
(og låne båndsaga på jobben ....)
Erik
Posted: 02 Jul 2009, 23:38
by Techtor
Gratulerer!

Flott gjennomført!
Posted: 03 Jul 2009, 05:54
by Pelle
Grattis, gleder meg til neste treff

Posted: 03 Jul 2009, 08:53
by 2re
På torsdag kan vi bare parkere i ring rundt

Posted: 03 Jul 2009, 08:57
by Miatapowers
Gratulere ja, må vera gledens dag dette ja, endelig så kan du nyte helgene med bilkjøring igjen, du har virkelig stått på siste året,,
Hva er planen nå da, skal du beholde begge eller selge den ene, eg har jo selv 2 stk, men eg kommer til å selge begge,,

Posted: 03 Jul 2009, 09:07
by Banzaibaggen
Gratulerer med bragden

. Du har virkelig kommet langt på kort tid når det gjelder dine bilferdigheter. Syns ikke det var så lenge siden du kom inn her på forumet og sa du ikke kunne noe om bil

.
Posted: 03 Jul 2009, 09:07
by arildh
Jeg er spent på neste prosjekt.
10ae bør jo være en kandidat om det skal være noe sjeldent og anderledes.
Eller skal du lage banebil av Rudolf og bruke LE'n som bruksbil ?
Posted: 03 Jul 2009, 09:51
by Larserik
Er stum av beundring, så kan ikke si annet en :
G R A T U L E R E R M E D D A G E N ! ! !
Posted: 04 Jul 2009, 00:57
by Rudolf
Litt tilpasning ......
Takker for hyggelige meldinger.
Nå er tiden kommet for bare å nyte ......
Da var de hersens skiltene på plass også gitt
Litt kunstnerisk frihet må man vel kunne kalle det ....
Bak:
Foran:
Nå er forøvrig Leopold ankommet Toten.
(møte med likesinnede traktorer ??)
"Jomfruturen" gikk helt smertefritt.
(Rumpa har forøvrig sunket ytterligere noen cm og bilen ligner aldeles ikke på noen traktor

)
På Toten skal det rånes og herjes i noen dager, så får vi se om lokalbefolkningen blir imponert ....
Fortsatt god sommer
Erik
Posted: 04 Jul 2009, 18:27
by MR.Hvaler
Lekkert!!

Posted: 04 Jul 2009, 19:41
by tness
Europas mest strøkne MX-5?
Utrolig for en bil du har fått deg Erik, den er bare lekker. Skal kjøre sørover i August, håper og få med meg et treff muligens, kanskje jeg får se bilen live
Posted: 05 Jul 2009, 00:08
by midget77
For en bil!
Posted: 05 Jul 2009, 23:42
by Rudolf
Morro ......
Leopold er morsom å kjøre !
Råning på Toten hjalp ....
For liksom å markere at dette ikke er noen traktor, så sank Leopold ytterligere noen "hakk".
32 cm foran og 34cm bak (fra hjulsenter til skjermbuen).
Det er målene akkurat nå.
Jippi !
Jeg hadde rett og har ikke gjort noen "brøler" (som jeg fryktet i et svakt øyeblikk ...)
Jeg trodde det skulle ta lenger tid å "riste" den ned fra denne høyden (42 cm)
Nå kan jeg faktisk bestille time for hjulkontroll
Alle vinkler på hjulene er i "hytt og pine", men jeg får alikevel et tydelig inntrykk av kjøreegenskapene.
Bilen er fast og kontant i fjæringa, og demperene er ganske "bestemte".
Men jeg er kjempeoverrasket over Bilstein demperene.
De passer meg utmerket, og er aldeles ikke "teeth rattling"
Ikkeno cruising-dempere, men fine i både svinger og på litt humpete vei.
Om noen dager skal jeg måle klaringene til de nye uorginale bump-stops fra FCM.
Gleder meg til understellet er ferdig justert ....
Erik