Rudolf wrote:Dette var kreative greier.
Artig lesing
Erik
Takk for det! Kjekt å vete at eg ikkje skriv kun for dokumentasjons skuld
Ny oppdatering!
1) Eg har sydd holet i førarsetet, så det ikkje skal bli større. Sy-skills fekk eg i kunst og handverks timane i 6. klasse. Endelig har eg fått bruk for desse skillsa.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Resultatet ser faktisk veldig bra ut også. Kjem sikkert til å legge opp eit skrytebilde ved ei seinare anledning.
2) Fugemasse fiksen som eg tidligare hadde trua på virkar ikkje. Eg klarte å rive av alt i ein stor og fin bit.
3) Ebay og PayPal kombinasjonen er farlig. Eg har i det siste kjøpt diverse led pærer, styggbillige eksospakningar, flex ekosrør (som skal bli kat-erstattar) og diverse anna fjas.
Eg har kjøpt desse led ryggelysa - (2 X White P21W 1156 BA15S 12 SMD LED + Cree Projector Brake Tail Backup Light)
Eg har montert dei, og det var absolutt ei oppgradering. Mykje av dette trur eg er fordi baklyktene ikkje har reflektor for ryggelysa, og desse pærene har eigen reflektor.
Eg har også kjøp LED h4 pærer (2015 Style H4 9003 HB2 80W 7800LM Set Cree LED Hi/Low Headlight BulbS Light - 2 X White P21W 1156 BA15S 12 SMD LED + Cree Projector Brake Tail Backup Light) for snaue 500kr.
Eg klarte ikkje la vere. Eg har vurdert å montere ekstralys i haimunnen, type 20 000 lumen led bar. Men desse pærene virka som eit ok kompromiss.
Frå før av hadde eg Xenon Ultima kjøpt på mx5parts (
http://www.mx5parts.co.uk/headlamp-bulb ... -2937.html ).
Desse var marginalt bedre enn dei som sto i bilen frå før av - ikkje verdt pengane...
Xenon Ultima til venste - H4 Cree type ebay til høgre. For dei med kunnskap om korleis h4 virkar opp mot ein reflektor vil du sjå at her er det ugler i mosen. Meir om dette seinare.
Komponentane passar fint i lykta - einaste som er dumt her er at gummihettene som skal forsegle lykta ikkje passar over pæra. Her er det provosorisk løyst med teip. Den lille boksa kontrollerar spenning (trur eg), og blir sopass varm at eg ikkje klarer å halde den i handa (!)
Lystyrke kontra den vanlige ser ved første blikk til å vere lik. Dette er synsbedrag. I virkelige forhold lyser nerlysa opp
nesten like godt som HID (xenon) lys på nyare bilar (eller.. samanlikna med 2005 mod skoda superb), og fjærnlysa er også veldig bra. Absolutt MYKJE bedre enn vanlige H4 halogen.
Nærlysa lyste faktisk så godt opp at møtande bilistar blinka på meg. Så ja.. her var det noko gale.
Det viser seg at led pærene lyser sidelengs ut i reflektoren, ikkje opp og ned som den skal. Dvs, tilpassa utdaterte nord amerikanske reflektorar (kjelde, Wikipedia)
Så resultatet blir då svakt fjærnlys og sterkt fjærnlys. Alternativt kan oss beskrive desse pærene som ubrukelige.
Eg har sett om det er mulig å rotere og kople om pærene - diodane på eine sida kan eg ordne lett, berre litt kryssing av ledningar som skal til, men på andre sida vil eg bli tvungen til å kople dei to led diodane i parallell i staden for i serie, og eg vi då mest sannsynlig få overbelastning
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ingen lett måte å få dette til å fungere på...
Forhåpentlegvis får eg pengane tilbake frå seljaren på ebay om han er grei, om ikkje har eg kasta vekk 500kr, og eg vil gi han ein dårlig anmeldelse
Eg har no montert tilbake dei gamle H4 pærene, og dei er veeeeeeldig mykje svakare samanlikna med Led pærene, men eg kan diverre ikkje farte rundt å brenne av hornhinnene til alle andre trafikantar.