Hvor var de grønne?

Moderator: Styremedlemmer
Seks eller syv BRG, så den var "tredje mest sjelden".uggla wrote:Ja...
Hvor var de grønne?
Vi har jo ganske nøyaktiog samme MX5-tetthet som i Sverige (1:5000).Kjakan wrote:Har du noen statistikk for mx5-tetthet pr innbygger?
Norge og Sverige må ligge rimelig høyt i Europa, og selv i forhold til USA?
Sverige har jo alltid hatt unormalt mange eksotiske og spesielle kjøretøy i forhold til andre land.
De hysteriske bremsene har jeg "mekka sjøl".TurboLag wrote:Bremsene på Rudolf var hysteriskeTror det er no alvorlig gæærnt med mine da de bare fader og glir.. Får bytte det i vinter tror jeg..
Men Erik, kan trygt anbefale deg å bytte klutsjen på Rudolf da den slura ganske greit i starten på første runden.. Måtte roe ned starten drastisk ifht normalt. Den bilen er godt kapabel til 1.07.5 hvertfall hvis du får ny klutsj så du kan starte hardere
Passer de også inne i sjøstjernefelgene, eller må det nyere 14" originalfelger til?Rudolf wrote: De hysteriske bremsene har jeg "mekka sjøl".
-- klipp klipp --
Bremsene får akkurat plass inni 14" BBS-ene, og de virker helt supert.
Erik
Tror (og håper) det skal gå bra, men har ikke prøvd enda.midget77 wrote: Passer de også inne i sjøstjernefelgene, eller må det nyere 14" originalfelger til?
Viktigste for å kjøre fort er å få stabile rundetider, så blir det lettere å se hvor du kan spare tidRudolf wrote:I noen minutter trodde jeg at jeg var litt flink til å kjøre ræserbil.....
Jepp.. har gjort samme konverteringen til 1.8 bremser med nye braketter, skiver og klosser som du har (med originale kalipere), og hadde de oldgamle originale felgene fra 1991 med vinterdekkene på. Brukte de i kombo med de bremsene uten problem i 3 år frem til jeg fikk meg nye 15 tommer med vinterdekk i fjor høst..Rudolf wrote:Tror (og håper) det skal gå bra, men har ikke prøvd enda.midget77 wrote: Passer de også inne i sjøstjernefelgene, eller må det nyere 14" originalfelger til?
Noen som har prøvd sjøsjernefelger på en 1.8l NA ?
Erik