Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Om du er ute etter NA i perfekt stand så selger en av entusiastene på Miata.net flere av bilene sine nå. Han går under signaturen RFC, holder til i Texas og er kjent som en av de mest seriøse samlerene.
tness wrote:Den LE modellen gir nok vann i munnen for et par stykker her inne.
Rimelig strøken.
Fy flate den så strøken ut ja...
En vakker dag skal jeg skaffe meg en sånn, sammen med 91 BRG, en classic red, en hvit, en blå osv osv osv.. En vakker dag har jeg en låve som er min, ene halvdelen skal være innredet med pub, mange sofaer, bord og stor hjemmekino, den andre halvdelen skal bestå av en del biler, og et lite verksted..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Imponerende, den "1992 Mazda Miata - Black and Tan" vekker gode minner,
helt identisk til min første... angrer enda på at den ble solgt, for den var MEGET pen
Men den ble desverre solgt og den ble da utstyrt med kompressor og deretter knust...
3000 M-editions ble produsert i 1994,
I 1995 var det 3500, i 1996 og 1997 ca 3000.
94 og 95 er mest ettertraktet. 94 pga at dette regnes av mange som det beste Miata året og 95 pga fargen og felgene. Andre igjen foretrekker 96. Dette var den dyreste av alle NA Miataer som noensinne ble laget. 97 er ikke så populær fordi fargen er noe spesiell og likeledes er kvaliteten litt mer varierende, sies det.