Streetmeet i Oslo, den 12.06.04

Forum for Østlands saker

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
Daniel
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 248
Joined: 02 Dec 2003, 01:00
Location: Oslo
Status: Offline

Streetmeet i Oslo, den 12.06.04

Post by Daniel »

Hei!
Vil bare minne alle her om at bilforumet.net arrangerer streetmeet på ikea furuset i oslo. dette foregår på lørdag 12 juni og folk møter ca opp ved 2100 tiden. det er gratis å delta! mange fine/råe biler er ventet. jeg kommer også med min lillehvite mx5! kom du også da vel!for mer info:

http://www.bilforumet.net/portal.php?Ar ... 6&cat=NEWS

hilsen
daniel
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391
HansBRG98
Status: Offline

Post by HansBRG98 »

:mrgreen: kommer med min lillebrg MX-5 jeg da. Har aldri vært på streetmeet før, kanskje på tide. Hvor tar jeg av fra motorveien, helt ukjent i Oslo.
User avatar
Vidar
Moderator
Moderator
Posts: 5500
Joined: 08 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 249
Location: Drammen
Status: Offline

Re: Streetmeet i Oslo, den 12.06.04

Post by Vidar »

Vurderer å hive meg med jeg også..
Blir det å kjøre samlet ?
Daniel wrote:Hei!
Vil bare minne alle her om at bilforumet.net arrangerer streetmeet på ikea furuset i oslo. dette foregår på lørdag 12 juni og folk møter ca opp ved 2100 tiden. det er gratis å delta! mange fine/råe biler er ventet. jeg kommer også med min lillehvite mx5! kom du også da vel!for mer info:
http://www.bilforumet.net/portal.php?Ar ... 6&cat=NEWS
hilsen
daniel
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
User avatar
Daniel
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 248
Joined: 02 Dec 2003, 01:00
Location: Oslo
Status: Offline

DIVERSE ang streetmeet

Post by Daniel »

TIL deg HANS: DET BLIR BARE KNOTETE OM JEG SKAL LEGGE UT OM VEIEN DIT, PRØV Å SE I EN KARTBOK ELLER PÅ GULESIDER.NO, HVIS DU IKKE FINNER DET UT FÅR DU BARE SPØRRE IGJEN, KANSJE NOEN ANDRE FORKLARER BEDRE ENN MEG???!!!

til alle: aNGÅENDE Å KJØRE SAMMEN, SÅ JEG JEG GANSKE NÆRME SÅ JEG KAN I SÅ FALL HENGE MEG PÅ MOT SLUTTEN (STORO)??

JEG SJEKKER HER OGSÅ TIDLIG PÅ LØRDAG, SÅ FINNER VI EVENTUELLTUT MØTESTED OG MØTETID, ELLEROM VI SKAL KJØRE SEPARAT....DET ER OPP TIL DERE OGSÅ!
Last edited by Daniel on 12 Jun 2004, 10:41, edited 2 times in total.
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391
HF-mx5T
Status: Offline

Post by HF-mx5T »

hmm heng litt ved bilene innimellom da. mulig jeg kommer, men i annen bil enn mx5en
User avatar
Daniel
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 248
Joined: 02 Dec 2003, 01:00
Location: Oslo
Status: Offline

kjøre i følge....

Post by Daniel »

Hvis det skulle være interesse for å kjøre samlet, så møter jeg dere gjerne på STATOIL STORO kl. 2100 i kveld, for så å kjøre samlet derfra!
Bli med du også vidar! Vi med miata/mx5 må være flinke til å vise oss på slike treff som dette!!! fint om dere gir noen respons på dette innleget utover dagen i dag (lørdag), så slipper jeg å stå på storo og vente på noen som ikke kommer.
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391
HansBRG98
Status: Offline

Post by HansBRG98 »

Jeg fant fram, kom klokka 21. Så en rød MX-5 ingen kjente da.. Utrolig fett treff, men desverre mye fyll da. Neste gang kjører vi samla... :mrgreen: Her kan dere se på bilder og filmer..

http://www.bilforumet.net/portal.php?Ar ... 9&cat=NEWS
User avatar
Daniel
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 248
Joined: 02 Dec 2003, 01:00
Location: Oslo
Status: Offline

jeg var også der...

Post by Daniel »

Hei!
Jeg var også der med min hvite miata, jeg så deg desverre ikke. Jeg kom i tidsrommet: 2130-2200. Totalt registrerte jeg 4 mx5/miata på området (inkludert min), jeg pratet med hyggelige mx5/miata eiere og dro ca 0030 da treffet var over. Ja vi kan sikkert kjøre sammen til neste treff! Det blir stilig når mange mx5/miata'er kommer samlet!
Hadde ogsåvært gøy om de kunne arrangert cruising ned til byen en tur etter treffet!
Hilsen Daniel
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391
HF-mx5T
Status: Offline

Post by HF-mx5T »

jeg var der uten mx5en jeg
User avatar
Daniel
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 248
Joined: 02 Dec 2003, 01:00
Location: Oslo
Status: Offline

Post by Daniel »

ja det var vel deg jeg pratet med da HF-mx5T! (Det var jeg som hadde den hvite NA miata'n. ) hilsen daniel
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391
User avatar
Silverboy
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 742
Joined: 01 Jan 2004, 01:00
Location: FOLLO
Status: Offline

Post by Silverboy »

dukket opp til slutt jeg også gitt :) Pratet med noen andre "mx5 venner" der.. :)
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1

x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
User avatar
edw
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 756
Joined: 23 Dec 2003, 01:00
Location: bærum
Status: Offline

Post by edw »

var der jeg og.... syns det var bra jeg tross litt delte meninger om ting... forsåvidt er jeg enig i at fyll ikke hører hjemme på et slikt arrangement!
Når er neste treff?? det er vel noen uofisielle streetmets og.... Jeg er i alle fall klar for og dra samlet!!
HF-mx5T
Status: Offline

Post by HF-mx5T »

jeg er så klar for treff når bilen er klar til uka, at jeg kommer til å kjøre rundt og prøve å stoppe tilfeldige mx5er..
eller så må jeg prøve å hekte tak i noen av dere som bor i oslo området og komme på besøk :D
User avatar
edw
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 756
Joined: 23 Dec 2003, 01:00
Location: bærum
Status: Offline

Post by edw »

man kunne jo kanskje tatt et mini treff på f.eks mc'ern på alna, eller ved ullevoll stadion.... bare tenker høyt jeg...
User avatar
Vidar
Moderator
Moderator
Posts: 5500
Joined: 08 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 249
Location: Drammen
Status: Offline

Post by Vidar »

noen MX5er på rad i driveIn på macern ja :D
edw wrote:man kunne jo kanskje tatt et mini treff på f.eks mc'ern på alna, eller ved ullevoll stadion.... bare tenker høyt jeg...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Post Reply