Møtes en dag?
Moderator: Styremedlemmer
Møtes en dag?
Hei, slo av en prat med vidar i går, og vi snakket om å møtes for en liten kjøretur eller øl en dag når det er fint vær. Dersom mange leser tråden kan vi jo bare avtale å møtes på en dags varsel når vi ser sola. Ser det er mange spennende mx5 er i byen, så det hadde jo vært gæy å treffes. Hva er rekorden i antall mx5 er på et sted ibyen her? Jeg har forresten bursdag i dag.
Alle gaver leveres på døra. Eivind

96 1.6 BRG Under Construction!
- Henning_91BRG
- 0 RPM
- Status: Offline
Jeg kan godt være med å møtes en dag i Trondheim. De fleste turer hittil i midt-norge har vært lagt til helger og da har jeg vært borte så jeg har ikke vært med på noen av de. For min del er det bedre med en kveld en ukedag. Bare å sende ut en forespørsel her på forumet så er det vel en del i Tronheim som følger med på forumet som kan komme til å møte....
stiller en stk mx5
94 1.8 (Prosjekt)
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
- janl
- 500 RPM
- Medlemsnummer: 199
Stunt-tur
Stiller jeg også,hadde tenkt å forslå det samme.Fx.møtes på kroa på Sandmoen,kjører Byneset rundt og slutter av på kaffeen på Skansen.Varsler via SMS , 1 times varsel.Flere som liker tanken ? 

- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
Re: Stunt-tur
1 times varsel er litt kort når jeg skal kjøre i fra Frosta..
janl wrote:Stiller jeg også,hadde tenkt å forslå det samme.Fx.møtes på kroa på Sandmoen,kjører Byneset rundt og slutter av på kaffeen på Skansen.Varsler via SMS , 1 times varsel.Flere som liker tanken ?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Re: Stunt-tur
En dags varsel (etter å ha sett på værmeldingen) høres greit ut synes jeg. Byneset rundt er en fin ide, men vi må også kjøre en tur gjennom sentrum for å vise fram bilene våre også. Ikke sant?Vidar wrote:1 times varsel er litt kort når jeg skal kjøre i fra Frosta..janl wrote:Stiller jeg også,hadde tenkt å forslå det samme.Fx.møtes på kroa på Sandmoen,kjører Byneset rundt og slutter av på kaffeen på Skansen.Varsler via SMS , 1 times varsel.Flere som liker tanken ?

X - Miata 93 mod, Classic Red, C package, Beige skinn, Svart stayfast top, Gule koni med koni senkefjærer, Racing Beat type 2 front.
kanskje 2 timer duger. Bynesset rundt er konge det 
Stikker til stryn 20. Juni og blir der til 23. Juni... Så..håper det blir etter der. Skal kanskje montere cab i helgen, så jeg kan ikke garrantere et oppmøte i helgen

Stikker til stryn 20. Juni og blir der til 23. Juni... Så..håper det blir etter der. Skal kanskje montere cab i helgen, så jeg kan ikke garrantere et oppmøte i helgen
94 1.8 (Prosjekt)
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg