Hva skal jeg annonsere bilen min for?
Posted: 17 Jun 2004, 00:03
Slapp av, jeg skal ha Miata igjen med en gang!
Dette må være de morsomste bilene som finnes!
Hvor mye kan jeg ta for bilen min?
Har lyst på en nyere en med skinnseter og annen farge enn rød.
Bilder ligger på hjemmesiden min, klikk på side 2.
http://www.cardomain.com/id/kodvaag
1990 Mazda Miata med B pakke utstyr pluss VLSD bakaksel selges.
Servostyring, skinntrukket ratt med airbag, aluminiumsfelger, cruise control, air condition, elektriske vinduer, differensialbrems, Pioneer Radio/CD/MP3 spiller og 2 høyttalere i dører og 4 integrert i nakkeputer, tonnau cover med integrert wind breaker.
1,6 liter, 116 hk.
Kilometerstand: 87000 miles. (139200 kilometer)
Rød utvendig, svart inni.
Dette har jeg gjort med bilen i løpet av vinteren 2003-2004:
Byttet bilbatteri.
Skiftet motorolje og filter.: Neste skift: 90 000 miles!
Skiftet differensialolje, Shell Spirax AX 80W-90. 85000 miles.
Skiftet registerreim, 2 løpehjul, vannpumpe og begge viftereimene. 85000 miles.
Skiftet frostvæske. 85000 miles.
Høytsittende bremselys, skjøtet strømkabel ved venstre bagasjelokkhengsle og byttet pære.
Reparert interiørbelysning. Loddet en kontakt på lampa førerside.
Speedometer wire smurt pga hylelyd.
Kopiert opp nøkkelen.
Installert tåkelysbryter fra Mazda 323. Bygget om til 21w/5w kjøre/parklys vha.vekslende rele
Renset seter og tepper med rensemaskin.
Smurt opp el. vindu på passasjersiden.
Skiftet vindusheis førerdør. (SFT modell uten wire, komplett med ny motor)
Demontert, rengjort og montert bryter for el. vinduer.
Smurt opp innvendig åpner av panser.
Smurt opp innvendig åpner av bensinlokk.
Smurt opp skinner for setejustering.
Skiftet øvre og nedre gummi/shifter turret. 85000 miles
Skiftet gearolje og shifter turret olje - Valvoline durablend delsyntetisk. GL-4. 85000 miles.
Skiftet luftfilter 85000 miles
Skiftet pluggledninger 85000 miles
Skiftet tennplugger 85000 miles
Skiftet komplett kalesje. 85000 miles
Montert nytt Pioneer MP3 stereoanlegg og Pioneer høyttalere.
EU kontrollert v/Vennesla Bilteknikk. Null anmerkninger. Justert lys.
Byttet begge baklys med pent brukte fra en 1997 modell.
Bremseklosser foran byttet. 85000 miles
Nye fordekk, balansert alle 4. 86000 miles. Gode dekk.
Godkjent med lite skilt bak.
Alt virker, bortsett fra at ryggelysbryter i gearkasse må byttes. Air condition kjøler merkbart, men kunne kanskje fått bedre effekt med en etterfylling.
Liten bulk venstre forskjerm.
Bilen har ikke antydning til rust noe sted. Entusiastkjørt i Georgia, USA fra 1990 til 2000. (Georgia har samme klima som California)
Den er ikke så veldig solfalmet som jeg har sett andre så gamle pleier å være.
Har kjørt en som Leidulf Nilsen Bilforretning averterer til 79000, og min virker mye fastere i gear/kardang osv enn den.
Kan jeg avertere den til 50 – 60 tusen som privatsalg?
Hva syntes dere?
Dette må være de morsomste bilene som finnes!
Hvor mye kan jeg ta for bilen min?
Har lyst på en nyere en med skinnseter og annen farge enn rød.
Bilder ligger på hjemmesiden min, klikk på side 2.
http://www.cardomain.com/id/kodvaag
1990 Mazda Miata med B pakke utstyr pluss VLSD bakaksel selges.
Servostyring, skinntrukket ratt med airbag, aluminiumsfelger, cruise control, air condition, elektriske vinduer, differensialbrems, Pioneer Radio/CD/MP3 spiller og 2 høyttalere i dører og 4 integrert i nakkeputer, tonnau cover med integrert wind breaker.
1,6 liter, 116 hk.
Kilometerstand: 87000 miles. (139200 kilometer)
Rød utvendig, svart inni.
Dette har jeg gjort med bilen i løpet av vinteren 2003-2004:
Byttet bilbatteri.
Skiftet motorolje og filter.: Neste skift: 90 000 miles!
Skiftet differensialolje, Shell Spirax AX 80W-90. 85000 miles.
Skiftet registerreim, 2 løpehjul, vannpumpe og begge viftereimene. 85000 miles.
Skiftet frostvæske. 85000 miles.
Høytsittende bremselys, skjøtet strømkabel ved venstre bagasjelokkhengsle og byttet pære.
Reparert interiørbelysning. Loddet en kontakt på lampa førerside.
Speedometer wire smurt pga hylelyd.
Kopiert opp nøkkelen.
Installert tåkelysbryter fra Mazda 323. Bygget om til 21w/5w kjøre/parklys vha.vekslende rele
Renset seter og tepper med rensemaskin.
Smurt opp el. vindu på passasjersiden.
Skiftet vindusheis førerdør. (SFT modell uten wire, komplett med ny motor)
Demontert, rengjort og montert bryter for el. vinduer.
Smurt opp innvendig åpner av panser.
Smurt opp innvendig åpner av bensinlokk.
Smurt opp skinner for setejustering.
Skiftet øvre og nedre gummi/shifter turret. 85000 miles
Skiftet gearolje og shifter turret olje - Valvoline durablend delsyntetisk. GL-4. 85000 miles.
Skiftet luftfilter 85000 miles
Skiftet pluggledninger 85000 miles
Skiftet tennplugger 85000 miles
Skiftet komplett kalesje. 85000 miles
Montert nytt Pioneer MP3 stereoanlegg og Pioneer høyttalere.
EU kontrollert v/Vennesla Bilteknikk. Null anmerkninger. Justert lys.
Byttet begge baklys med pent brukte fra en 1997 modell.
Bremseklosser foran byttet. 85000 miles
Nye fordekk, balansert alle 4. 86000 miles. Gode dekk.
Godkjent med lite skilt bak.
Alt virker, bortsett fra at ryggelysbryter i gearkasse må byttes. Air condition kjøler merkbart, men kunne kanskje fått bedre effekt med en etterfylling.
Liten bulk venstre forskjerm.
Bilen har ikke antydning til rust noe sted. Entusiastkjørt i Georgia, USA fra 1990 til 2000. (Georgia har samme klima som California)
Den er ikke så veldig solfalmet som jeg har sett andre så gamle pleier å være.
Har kjørt en som Leidulf Nilsen Bilforretning averterer til 79000, og min virker mye fastere i gear/kardang osv enn den.
Kan jeg avertere den til 50 – 60 tusen som privatsalg?
Hva syntes dere?