Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Begge disse tingene er gåene på bilen min, eller, iallfall veldig klare for utskiftning, og trenger derfor nye. Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt dette, av ok kvalitet.
Så Nope hadde kjøpt seg en kabel mellom master og slave, hvor er denne fra?
Ser de har det hos mx5parts, men vil denne passe, eller er den kun for høyreratta biler?
TraCkinG wrote:Begge disse tingene er gåene på bilen min, eller, iallfall veldig klare for utskiftning, og trenger derfor nye. Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt dette, av ok kvalitet.
Så Nope hadde kjøpt seg en kabel mellom master og slave, hvor er denne fra?
Ser de har det hos mx5parts, men vil denne passe, eller er den kun for høyreratta biler?
Group buy som var på Clubroadster.
Vet ikke om det blir fler med det første.
Custom bestilling på bremseslanger og clutchslange.
Har registrert meg på club roadster nå, men kommer ikke inn på den tråden. Får bare opp denne beskjeden:
you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
Noen som har tips til hva jeg skal gjøre for å få registrert meg der, og eventuelt få bestilt den? Hadde vært greit å se hva jeg skulle bestille, eller iallfall få muligheten til å bestille..
Han som driver Chikara motorsport er hos Maruha i Japan til desember engang leste jeg, men som Nope skriver, så kan du sikkert skrive en PM til "Beck" på cr.net