Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har god erfaring med xenon på begge mine biler, mx og passat, at folk sier man ikke skal ha xenon i langlys pga det blender er jo tull, man blender jo ned lysa når det kommer trafikk,, eg har handlet over 10kit på www.vvme.com super servise, og er kjapp levering.. enda ikke hatt havari på noen av kittene, og både passat og mx så er de snart 2 år.. passat spiste foresten pærer til lunch før eg byttet til xenon.. men har man ikke linselys i nærlys så driter man i dette, dette er noe så blender utroligt, og man får lett bråk med myndigheter, eller i verste fall årsak til ulykke..
Mazdaspeed har vel linselys, og eg vet ikke hva pære du bruker der, mxen min har H9 pærer, da velger eg hid kit til H9, på passat bruker eg H7, eg har også valgt å bruke standard 35w på nært, og 55w på fjernt,, og ble sykt utrolig mye bedre.. Og ikke minst, enda ikke fått noen klager på blending, eg har selv møtt min frue i begge bilene..
Desverre så vil du nok kanskje lett se dette ved å opne panseret på mxen din, på min så står tennerne mitt i glaningen når man opner panseret, mens min passat er det så mye plast at eg fikk gjemt alt unna..
StianOppistov wrote:
Desverre så vil du nok kanskje lett se dette ved å opne panseret på mxen din, på min så står tennerne mitt i glaningen når man opner panseret, mens min passat er det så mye plast at eg fikk gjemt alt unna..
om ein bårrer seg et hål rett ner bak hovedløktene på mxen så e da jo grei plass bak plastskjermane der for å kunne gjemme det vekk:)
mrinzane wrote:Jeg har 2x xenon h9 på 35 w. Visste ikke du fikk 55watt xenon kit, men litt søk viser at det gjør visst det.
anbefaler 6000k
Har du testet 4300? Etter det jeg leser på siden er det de som ligner mest på oem-sett. Men det står at 6000 gir et mer hvitt lys. Har liten erfaring med xenon.
mrinzane wrote:Jeg har 2x xenon h9 på 35 w. Visste ikke du fikk 55watt xenon kit, men litt søk viser at det gjør visst det.
anbefaler 6000k
Har du testet 4300? Etter det jeg leser på siden er det de som ligner mest på oem-sett. Men det står at 6000 gir et mer hvitt lys. Har liten erfaring med xenon.
Nei, ikke på egen bil. Men har sett 4300 ( selvfølgelig, de fleste org biler har det), 800k, 1000 og 12000k. Alt over 6000k mener jeg ser HARRY ut, blått over mot lilla\rosa. Er bare så fornøyd med det hvite lyset jeg har enkelt å greit.
Mazda MX-5 05 sølv NBFL 1,8 Sport.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
4300k er det mest hvite lyset og sterkeste..
6000k vil ha ett blå skjær..
Bruker selv 4300k på begge bilene, ene original, og er kjempe fornøyd.
Det finnes også slim tennere på 35W, og det er kjekt når det skal 4 tennere i motorrommet.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive