Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
100% enig. Noe slikt er drømmen. Sitte så lavt som mulig med god sidestøtte, og setene er stilige uten å gjøre så mye av seg. Veier garantert en del mindre enn OEM-setene våre.
elise stoler er nok rett og slett geniale for mx5 bruk.. de der ser ut til å være ca orginale, mulig annet trekk? hva angår sidestøtte så er ikke elise stolene supre, men mye bedre enn org mx5 stoler.. og for alle dere som er lange, tror jeg elise stoler er beste løsninga så langt. komfortable er de også.
interiøret på bildet der var rett og slett lekkert
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
Noen som vet hvor en får tak i Elise stoler? Er det kun et bruktmarked, eller finnes det forhandlere rundt omkring som selger slike.. uten at de koster sine egen vekt i gull..
Så en bil på Club roadster forumet nå med Exige seter, så j****g bra ut, litt bedre for de som evt. skal ha 4pkt belter også... Finnes vel Elise seter med hull til skulder belter også, eller tar jeg helt feil? Kunne godt tenke meg et par jeg også...
Kolbotn wrote:Så en bil på Club roadster forumet nå med Exige seter, så j****g bra ut, litt bedre for de som evt. skal ha 4pkt belter også... Finnes vel Elise seter med hull til skulder belter også, eller tar jeg helt feil? Kunne godt tenke meg et par jeg også...
Exige stoler har vel så vidt jeg vet hull til 4-punkt.
Men de koster jo relativt mye og.
(Er veldig sjelden man finner de til salg).
Man får kit fra f.eks Sector111 til å modde oem stolene til å få beltegjennomføringer.
Aner ikke hvor trygt det er, og ble anbefalt på lotustalk å holde meg unna.