Skifte ut 80a sikring
Moderator: Styremedlemmer
- Tonny_B
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 927
- Status: Offline
Skifte ut 80a sikring
Skulle koble til annet batteri, da det orginale hadde tatt kvelden. Av ren rutine, satt jeg det nye bateriet slik det gamle var, og koblet til. Polene på det nye batteriet var selvf motsatt, så straks jeg koblet plussen (på minusen) så gikk 80a sikringen i motorrommet. Har prøvd og ta den ut, men den sitter blegg. Hvordan tar man den ut? Det er tydlig vis ikke bare til og riv den ut. He he.
96 Mx5 import fra Tyskland. viewtopic.php?f=19&t=15489
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
- Miatapowers
- 7200 RPM
Re: Skifte ut 80a sikring
Denne er skrudd fast med 10mm skruehode.. inni på siden...
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Bare sånn, før jeg driter meg ut.
Er det lov å le?
Er det lov å le?

Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
Ganske usympatisk av deg kremgutt!!LoKi wrote:Bare sånn, før jeg driter meg ut.
Er det lov å le?

Hilsen Knekten
Nei herregud, ikke misforstå. Det er ikke spørsmålet jeg sikter til, og jeg ser at det kan bli tolket feil.
Dette var ment som et lite stikk til at polene ble koblet feil, og jeg beklager på det sterkeste om det var drøyt.
At jeg sier slik er kun fordi jeg regner med å bli mobbet for slikt selv, og tar det som god folkeskikk når folk gjør det.
Dette var ment som et lite stikk til at polene ble koblet feil, og jeg beklager på det sterkeste om det var drøyt.

At jeg sier slik er kun fordi jeg regner med å bli mobbet for slikt selv, og tar det som god folkeskikk når folk gjør det.
Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
slemt å le av det kremgutt...fort gjort å kople feil, spess når det ikke er farge merka. (har ikke gjort dette selv...)
Kremt*
var det ikke noen som skulle sjekke pluggledningene mens bilen gikk
Firefelts vei ut av fornebu...
du ble faktisk mobba mye av det siste, når jeg tenker meg om....
Kremt*
var det ikke noen som skulle sjekke pluggledningene mens bilen gikk
Firefelts vei ut av fornebu...
du ble faktisk mobba mye av det siste, når jeg tenker meg om....
Last edited by fa10 on 08 Feb 2010, 18:15, edited 1 time in total.
x 99 10th anniversary 1,8 (3934/7500)
Nettopp, og når lista ligger slik, så er det fort gjort at det går ut over uskyldige 
Hadde jeg ikke kobla så mye stereo i min, så hadde jeg sikkert gjort samme tabbe selv om jeg bytta batteriet. Men det er jo gjerne på seg selv man kjenner andre, og dermed "tar seg friheten" til å le litt når andre gjør ei blemme.
Viktigste er at det ikke blir oppfattet vondt, og jeg er i hvert fall såpass lite selvhøytidelig at jeg tar det meste med en god porsjon selvironi og latter. Så jeg satser på at Predator har sett det morsomme i det, og ser at jeg ler MED han og ikke AV han

Hadde jeg ikke kobla så mye stereo i min, så hadde jeg sikkert gjort samme tabbe selv om jeg bytta batteriet. Men det er jo gjerne på seg selv man kjenner andre, og dermed "tar seg friheten" til å le litt når andre gjør ei blemme.
Viktigste er at det ikke blir oppfattet vondt, og jeg er i hvert fall såpass lite selvhøytidelig at jeg tar det meste med en god porsjon selvironi og latter. Så jeg satser på at Predator har sett det morsomme i det, og ser at jeg ler MED han og ikke AV han

Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
Må du ikke glemme den offentlige uthengingen for at jeg ikke brukte bilbelte, samt tynet for at jeg alltid har bremsestøv på felgene og må skru på noe når jeg er på Fornebu.
Jeg har mye mobbing til gode azz

Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
er det den svarte du har ryki?.. koster vell en 50 lapp. og ja den er skrudd fast---
x 99 10th anniversary 1,8 (3934/7500)
Med dine uttalelser kremgutt, så ber du om mobbing.. Haha.. Den siste med spenol og fjortiser var en høydare..LoKi wrote:Må du ikke glemme den offentlige uthengingen for at jeg ikke brukte bilbelte, samt tynet for at jeg alltid har bremsestøv på felgene og må skru på noe når jeg er på Fornebu.
Hilsen Knekten
Nettopp, og da bør du vite at jeg ikke ler ondsinnet av mennesker.knekten wrote:Med dine uttalelser kremgutt, så ber du om mobbing.. Haha.. Den siste med spenol og fjortiser var en høydare..LoKi wrote:Må du ikke glemme den offentlige uthengingen for at jeg ikke brukte bilbelte, samt tynet for at jeg alltid har bremsestøv på felgene og må skru på noe når jeg er på Fornebu.

Well, jeg ligger øverst på google nå med både "mx5 spenol" og "mx5 perlemor", så jeg sitter nå og tenker over hvor neste google-dominans skal ligge.

Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
Hmm.. Blir liksom feil.
Tenker jeg får Vidar til å endre brukernavnet mitt til Spenolgutt.
Tenker jeg får Vidar til å endre brukernavnet mitt til Spenolgutt.
Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.