Page 1 of 1

mitt lille forsøk på å la mx5 hevde seg på "bane"

Posted: 11 Jul 2004, 23:57
by HF-mx5T
hang meg med impreza klubben og noen fra sportsvogn klubben til gardermoen i dag, for å pushe litt rundetider i "stage drive"....

var fryktelig morro, og min første sjans til virkelig å kjenne hvordan bilen oppfører seg.....

her er noen av tidene...

impreza rx wrote:
Lotus S 7 : 1,06,1
hmhaga : 1,07,8
BMW.03mod M3 : 1,08,9
Ria : 1,09,7
Lotus : 1,11,2
MX 5 Turbo : 1,11,3 <---------- meg
Silverwrx : 1,12,6 (19")
MR 2 : 1,14,5
Imp. RX. : 1,18,4
Lotus : 1,19,0
Citroen 1.4 : 1,24,1 (Pizza Reser Varebil )

Sammenlign Disse tidene med Forige Stage drive , så ser Dere Hvem som har vert på Trening i Sommer


Fra Stage drive når vi var der forrige gang :

EVO/T.M.Edi. : 1,10,9
22 B : 1,11,9
hmhaga : 1,13,4
Pegueot 106.S16: 1,13,8
Eirikoo : 1,13,9
MR 2 Turbo : 1,14,0
TAG : 1,14,8
Yaris TS : 1,19,8 (konebilen til Silverwrx)
Supra U.Turbo : 1,20,0
Citroen AX Rally: 1,20,4
Imp.RX : 1,22,0




gøy å se at mx5en ikke gikk så altfor gærnt.....



Image
Image

Posted: 12 Jul 2004, 06:40
by EspenAndre
Ikke værst , hvor mange runder ble det pr. heat?

Posted: 12 Jul 2004, 11:19
by Pacmania
Her er en film av bilen..


http://home.online.no/~hans-mah/downloa ... 5turbo.zip

Jeg regner med at vi praktiserer får du prøve min, så får jeg prøve din? :lol: Eller hvor finner man søknadskjemaet "Teste harald sin turbomx5"

Posted: 12 Jul 2004, 11:59
by arildh
Kult!

Er du fornøyd med hjulvinklene ?
Hvor mye trubotrykk kjørte du med ?

Posted: 12 Jul 2004, 12:07
by arildh
Jeg så filmen nå.
Hva var alle de morsomme lydene fra bilen ?
Den så jo ut til å ligge som et frimerke på veien. Tror nok du vil havne på samme tiden på rudskogen med denne bilen ja!

Posted: 12 Jul 2004, 15:37
by HF-mx5T
sinnsykt fornøyd med hjulvinklene, men de krever litt MEGET inspirert kjøring innimellom for å være forsvarbart på en gatebil :D
har litt "senka E30" stuk bakfra.....


alle lydene er dump, turbo, et par skranglelyder fra eksos varmeskjold osv...
er en eller annen sinnsyk turbolyd på kjerra... tror det kommer delvis av at filteret sitter 10cm foran selve vifta... rett fram

lada bare 0.6 bar.. kommer sterkere senere..