Viktig info - medlemsnummer

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
biXen
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3347
Joined: 13 Apr 2004, 02:00
Medlemsnummer: 999
Location: Stavanger
Contact:
Status: Offline

Viktig info - medlemsnummer

Post by biXen »

Hei folkens,

Vil be om at folk fjerner medlemsnummeret sitt fra signatur og skriver det inn i profilen sin. Dette gjør du ved å klikke brukerkontrollpanel og velge profil. Der finner du et felt med medlemsnummer som du fyller inn med ditt nummer og lagrer.

Dette er for betalende medlemmer som er medlemmer av KLUBBEN, forumet sitt medlemsskap har ikke noe med dette nummeret å gjøre.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
sveinsvein
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 111
Joined: 08 Sep 2009, 00:19
Location: Dalen
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by sveinsvein »

Jeg har meldt meg inn i klubben, men har ikke fått tildelt medlemsnummer ennå.

mvh Modgunn Haugan
User avatar
auswegian
0 RPM
0 RPM
Posts: 20
Joined: 03 Jul 2007, 23:39
Location: geilo
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by auswegian »

Jeg meldt meg inn andre dag, ikke hørt noenting og kan tenker til å bli med i sommer turen med kona.
craigums
User avatar
biXen
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3347
Joined: 13 Apr 2004, 02:00
Medlemsnummer: 999
Location: Stavanger
Contact:
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by biXen »

Det er ikke noe hastverk, det er bare greit å ha det der om du er medlem og har fått nummeret.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
User avatar
Fred
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1902
Joined: 01 Oct 2005, 02:00
Medlemsnummer: 518
Location: Hønefoss
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by Fred »

Hvor dette egentlig? Regner med det er greit å ha det både i signatur og profilen om man ønsker det?? (av en heller annen merkelig grunn)
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
User avatar
Kjell
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 205
Joined: 06 Oct 2009, 21:24
Medlemsnummer: 857
Location: Sarpsborg
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by Kjell »

Da har jeg for 3 gang forsøkt og melde meg inn (fyllt ut skjema). Hvor vanskelig skal det egentlig være og melde seg inn. Nå stod jeg over øvrevoll til slutt fordi det ble medlemsskapsdiskusjon plutselig. Sendte innmelding både til NSK og dere samtidig. Nå har jeg snart hvert medlem av NSK et år men enda ikke hørtes noe fra dere i klubben her. Hvis dere skal fokusere så mye på medlemsskap er vel et minimum at dere klarer og betjene forespørslene :wink:

Kjell
1994 Miata M-Edition (Montego Blue) "Monty" for short
(X) 1997 Alfa Romeo Spider
(X) 1963 Sunbeam Alpine
(X) 1962 Sunbeam Alpine
User avatar
LoKi
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3702
Joined: 22 Jul 2009, 14:30
Location: Oslo
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by LoKi »

Funka fjell når jeg gjorde det for noen uker siden, fikk epost med betalingsinfo, og nå har jeg medlemskortet liggende her.
I fjor vet jeg at det var stuk med det, så et nytt forsøk nå vil bære frukter :)
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro

- Rakrygget snylter.
User avatar
knutjv
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 282
Joined: 25 Aug 2010, 16:05
Medlemsnummer: 890
Location: Fredrikstad
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by knutjv »

Medlemskort?
Medlemsnummer?
Har ikke sett noe slikt jeg......
Det er noen måneder siden jeg betalte...
Knut
2006 Volvo C70 2.4i 170 hk
2005 VW Transporter T5 Doka 1,9 TDI 145 hk
2004 Volvo V70 2,4 D5 210 hk
Altfor mange 60-talls Øglænd-sykler
X 2002 NBFL 1,6 "Rødhette"
X 1996 NA 1,6 "Lille Rø"
X Diverse bruksveteraner
X masse forskjelligeCitroen
User avatar
Sekretær
Mx5-miata Styret
Mx5-miata Styret
Posts: 162
Joined: 13 Oct 2008, 10:36
Location: Norge
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by Sekretær »

Knut;

Jeg har desverre ikke fått noen automatisk melding om at du har meldt deg inn, dvs siden jeg tok over i juli..

Det viser seg dessverre enda at ikke alle lykkes med innmeldingen, uten at vi vet hvorfor (særlig når vi ikke får meld fra dem som har prøvd, men ikke lyktes).

Kan du sende meg en PM med innmeldinginfo (også innmeldingsdato og betalingsdato), så skal jeg kryssjekke med Kasserer Knut.

mvh
Einar
RaBalder
0 RPM
0 RPM
Posts: 10
Joined: 21 Sep 2010, 14:10
Medlemsnummer: 887
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by RaBalder »

Da er det gått over 2 måneder siden jeg første gang prøvde å melde meg inn i MX5 klubben. Etter noen uker med diverse purremailer fikk jeg omsider et ktonummer, og jeg betalte kontigenten. 1 mnd senere har jeg enda ikke fått noe medlemsnummer eller noen annen info, og er vel dermed fremdeles ikke å regne som medlem?

Jeg regner med at alt som gjøres i MX5-klubben, som i de fleste andre klubber, skjer på frivillig basis. En kan dermed egentlig ikke forlange noe som helst, og bare være glad for all innsats som bli spandert av de ildsjeler som gidder å stille opp.
Men: Akkurat det å få registrert medlemmer, som jo er grunnlaget for all aktivitet i enhver klubb, synes jeg styret bør prioritere høyere enn det tydligvis gjøres nå. På denne måten risikerer dere å miste mange potensielle medlemmer.

Mvh
Edmund Larsen, medlem nr ?#?
-00 blå NB 1,8
User avatar
Sekretær
Mx5-miata Styret
Mx5-miata Styret
Posts: 162
Joined: 13 Oct 2008, 10:36
Location: Norge
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by Sekretær »

Hallo;

Kan ikke annet enn å legge oss flate for for dårlig tilbakemeldinger når det gjelder tilbakemelding ved nye innmeldinger. Vi har hatt noen tekniske problemer i forbindelse med bytte av styremedlemmer, men ikke greid å få til den responsen som vi hadde satt oss som mål.

I hovedsak har ikke klubben vært veldig strenge på å kreve medlemskort/nr på å delta i aktiviteter, men vi er fullt klar over at medl nr. er viktig for f.eks. rabatt-avtaler.

Vi i styret får ta oss et tak i nakken og prøve å bedre responsen.

mvh
Einar
User avatar
twr
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 344
Joined: 06 Sep 2010, 01:56
Medlemsnummer: 880
Location: Drammen
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by twr »

Bare for å klage litt ekstra... ;)

Jeg meldte meg også inn + betalte kontigent i slutten av september, har heller ikke fått tildelt noe medlemsnummer enda, så dette er noe som skjer flere. Har også full forståelse for at klubben drives på ideologisk basis og at jeg dermed ikke kan kreve all verden, men vil jo gjerne ha medlemsbeviset sånn at det kan ligge i lommeboka ved siden av det fra Fantomet-klubben...

- Thomas :)
-thomas-
'91 Miata 1.6l B-pack
'10 Mazda 6 advance 2.2d stv
You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!
User avatar
Sekretær
Mx5-miata Styret
Mx5-miata Styret
Posts: 162
Joined: 13 Oct 2008, 10:36
Location: Norge
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by Sekretær »

RaBalder wrote:Da er det gått over 2 måneder siden jeg første gang prøvde å melde meg inn i MX5 klubben. Etter noen uker med diverse purremailer fikk jeg omsider et ktonummer, og jeg betalte kontigenten. 1 mnd senere har jeg enda ikke fått noe medlemsnummer eller noen annen info, og er vel dermed fremdeles ikke å regne som medlem?

Jeg regner med at alt som gjøres i MX5-klubben, som i de fleste andre klubber, skjer på frivillig basis. En kan dermed egentlig ikke forlange noe som helst, og bare være glad for all innsats som bli spandert av de ildsjeler som gidder å stille opp.
Men: Akkurat det å få registrert medlemmer, som jo er grunnlaget for all aktivitet i enhver klubb, synes jeg styret bør prioritere høyere enn det tydligvis gjøres nå. På denne måten risikerer dere å miste mange potensielle medlemmer.

Mvh
Edmund Larsen, medlem nr ?#?

Hallo Edmund;

Nå kan du få medlemsnr 887 i julepresang.

Mvh
Einar
Sekretær
User avatar
Sekretær
Mx5-miata Styret
Mx5-miata Styret
Posts: 162
Joined: 13 Oct 2008, 10:36
Location: Norge
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by Sekretær »

twr wrote:Bare for å klage litt ekstra... ;)

Jeg meldte meg også inn + betalte kontigent i slutten av september, har heller ikke fått tildelt noe medlemsnummer enda, så dette er noe som skjer flere. Har også full forståelse for at klubben drives på ideologisk basis og at jeg dermed ikke kan kreve all verden, men vil jo gjerne ha medlemsbeviset sånn at det kan ligge i lommeboka ved siden av det fra Fantomet-klubben...

- Thomas :)
Thomas;

Da får du også en julepresang: Medlemsnr 880

Mvh
Einar
Sekretær
User avatar
Sekretær
Mx5-miata Styret
Mx5-miata Styret
Posts: 162
Joined: 13 Oct 2008, 10:36
Location: Norge
Status: Offline

Re: Viktig info - medlemsnummer

Post by Sekretær »

Engelsvik1 wrote:Medlemskort?
Medlemsnummer?
Har ikke sett noe slikt jeg......
Det er noen måneder siden jeg betalte...
Knut
Knut;

Etter gjennomgang av kto har dessverre ikke registrert noen innbetaling av deg, kan du vss sende meg Pm med kopi av kvittering evt dato for innbetaling?

Mvh
Einar
Sekretær
Post Reply